Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď vidím, Tomáši, jak dobře jsem udělala, když jsem dle názvu fejetonu usoudila, že si jeho přečtení nechám na klidný večer. Úsměv mi přišel vhod!R^

0 0
možnosti

Vtipné, čtivé, pobavilo R^ A propos, co Tvoje potřeby? Nikde v blogu nevidím poznámku...pan Horák bude zklamaný, Tome..a nominace v nedohlednu...Rv:-/

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Mirko, mé potřeby jsou uspokojovány ve smyslu hesla "každému podle jeho potřeb a každému podle jeho zásluh".

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ Zábavné, milé a moudré. Nevím, co bych ještě dodal.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jiří. Pěkný den

0 0
možnosti
Foto

Tak smeták nakonec zachránil prestiž civilizace!;-D:-P Počtení k raní kávě. Dost mě také vzalo "vlasový příčesek z vedlejšího kmene":-). KarmaR^ a no a protože se mi vaše články v poslední době zalíbílyR^nominace.

2 0
možnosti
Foto

Oh, děkuji zdvořile. A jsem rád, že jsem Vám zpříjemnil ranní kafe.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé a zábavné, díky R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, paní Voříšková.

0 0
možnosti
Foto

Někde jsem četl náhled, že dnešní člověk je v nitru stále člověkem doby kamenné, jehož malinko předběhl překotný vývoj civilizace ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc se mi to líbilo! Díky za zážitek

2 0
možnosti
Foto

Vy to taky nemáte lehký, milá kolegyně. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti

D21a74v21i45d 44H54o89r53á29k

25. 3. 2019 20:20

Skutečně kromě literárního umění je nutno ocenit i to Vaše bojové. Zvláště když jste v minulém roce zveřejnil to video z YouTube, kde jsme Vás mohli vidět jak jste tak procítěně prozpěvoval a z kterého usuzuji, že velikostně jste byli na tom přibližně výškou stejně velicí soupeři.

Jen ten konec je poněkud otevřený a nedává nám odpověď, zda nakonec paní nemusela banánkem lákat onoho roztouženého samečka zpět?

0 0
možnosti

Nejste náhodou Arnold Lička? Prudil podobné a delší dobu se tu neukázal...

3 0
možnosti
Foto

R^Žebrající děti, no já pořád dumal, od koho to někteří lidé odkoukali:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Představila jsem si ten urputný boj;-) Jako žena bych zkoušela vyjednávat, avšak obávám se, že samec na nějaké řečičky moc nebyl. ;-D

1 0
možnosti
Foto

No, pokecat se s ním moc nedalo. Ale té ráně do hlavy porozuměl dobře. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,52
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám