Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DMám bujnou představivost a směju se tady nahlas. Skvělý!R^

1 0
možnosti
Foto

Dík. A pěkný večer.

1 0
možnosti
MV

Tome, po opravdu predlouhy době jsem se při čtení blogu smál nahlas. Tak, jak jsem se kdysi smál nad blogama tady. Diky za naději. I kdybys napsal jen tohle, hlas do ty merendy iDnesu ode mě mít budeš. Hezkej večer. Budu se k tomu blogu vracet.

1 0
možnosti
Foto

Tak to mně těší. A ode mne máš můj hlas taky, protože ty Tvoje blogy jsou takovou tekutou poezií.

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, jak jinak, literárně velmi dobré - a také zábavné. Děkuji!!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tož děkuju. Jsem rád, že se bavil.

0 0
možnosti
DS

Příjemné... hezké a poučné si to počíst z druhé strany :-). Budu se opakovat. Karma a nominace, TomášiR^

2 0
možnosti
Foto

Dášo díky. Občas je s mou ženou i sranda.;-)

0 0
možnosti

Manželku jste po druhé výzvě taky bacil smetákem ?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Manželku netluču, ač by bylo občas záhodno.....;-). díky za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Tož díky, Šárko. Těším se blogerské pokecání.

1 0
možnosti
Foto

Muž seš v každým případě, o tom není pochyb, a určitě se postavíš i na blogerskou bednu, páč ti posílám hlasR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, nápodobně. Nicméně se mnohem více těším na společenstvo blogu v Praze. Díky.

0 0
možnosti
MB

Klid v paneláku - jsem zajišťoval hravě. Vyjel to pařícího patra a využil pojistkové skříně na chodbě. Dezorientovaní opilci utichli zmatením. Na chalupě je to jinak. Čas od času sousedské táboráky a grilování. Jdu je tišit tak, že se tam vydám osobně a řvu s nimi! Ochrana obydlí před zvířetem! Akce Kuna - Rozmístil jsem po půdě 3 rádia. Všechny naladil jinak. Zprávy - disco - mix. Kuna se nevzdělala - Prchla sama. Žena obydlí opustit nehodlá, tož nevím ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 980
  • Celková karma 34,23
  • Průměrná čtenost 2546x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz