Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^Mám připomínku k větě:"Zkus si při své nepochybné inteligenci představit, že po mnoha letech dostaneš zpátky Tobě ukradenou věc a stát prohlásí, že z ní musíš zaplatit ještě daň." Zmíněná inteligence mi u toho mladíka značně chybí. Řekla bych to lidověji, ale nechci sama sebe urážet :-)

2 0
možnosti
Foto

Pan doktor Vodvářka kolem sebe kope sice zdatně, ale neúčinně. Tleská mu pouze jeho klaka, což je jen několik osob.

Napadl mě, že nevím, o čem v diskuzi píši. Ale, já to vím velice dobře a jsem také připraven informovat o tom Lékařskou komoru.

Žádný lékař, nikde na světě, nesmí kolem sebe veřejně házet diagnozami a nepodloženými názory na zdravotní stav kohokoli, natožpak prezidenta.

1 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
VB

Moc pěkné. I Herodes po 2000 letech vyšel z očistce (tedy v Anděl páně II).:-)

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, z mého pohledu dobrá rada, měla by být vyslyšena. Hezký den!R^

3 0
možnosti
DV

D58a76v44i59d 47V67l42k

12. 9. 2018 7:22

Vidím , že tady paní "Moudrá" opět trousí svoje jedovatá "Moudra"Rv Mně se Tvůj blog líbil Tomáši.

10 1
možnosti
Foto

Díky Davide, už na ni nereaguji, to nejsou dotazy, ale rýpance.

6 0
možnosti
JC

Kde jsou?? nožičkové, ....Bartoňové, ... Že by hřebíček na hlavičku?????..'

6 1
možnosti
Foto

Dejte pokoj, jsem rád, že tu nejsou.

5 1
možnosti
KB
SS

Jako luteran katoliky moc nemusim (I kdyz v historii byli jako palivo dobri), ale tento prestup je neco jako rana egyptska ... Snad si pri motlitbe vzpomenu I na nebohou katolickou cirkev ... ;-(

0 2
možnosti
MV

Fajn, že na titulce!

5 1
možnosti

R^

Dík za moudrá slova!

:-)

3 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo Bohumíre.

0 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,79
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám