Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Změna vztahu k ochrannému očkování je jeden potenciální bonus této epidemie. Změna vztahů mezi lidmi by mohl být velmi dobrý počin pro naši společnost! Konečně si obnovíme svůj vztah k pravdě, k druhému člověku, k lásce, spravedlnosti, svobodě nás všech, k demokracii a právnímu státu! A nebudeme volit za své představitele samolibé psychopaty pohrdající demokratickou dělbou moci!

:-)

3 2
možnosti
Foto

Rozumná slova, Bohumíre!

1 0
možnosti
Foto

R^Schválenou vakcínou jo.

1 0
možnosti
Foto

No samozřejmě, Klárko. Thalidomid je ještě v paměti.

4 0
možnosti
Foto

Antivax nechapu ani jako naprosty laik, TomeR^

1 0
možnosti
Foto

Je to někdy šílené. Stíháme matky a otce za veřejný pohlavek, ale za ohrožení života se neděje nic.

2 0
možnosti
Foto

Víte co Vám řeknu? Že poslechnu doktory. Co řeknoum uďělam. A že v souladu s mým zaoceánským milcem v žertech Řeháčkem poslouchám svoji 75letou maminku, co mě ona nejohroženější utěšuje a směje se ve smyslu..prosimtě hodně jezte to a to a pij to a to a desinfekci si uděláš a roušku mam z kojenecký čepice po tobě a denně chodim ven protáhnout nohu.

A jakože jsem cíťa, když vcera zmínili, že ty konexe na lék máme i díky panu Antonínu Holému, rekla jsem jen...miláček. milovaný ceský vědec, milovaný můj za to, co v životě dělal a to je to, kdy chci, aby svět vědce znal. V dekkuju za článek

4 0
možnosti
Foto

I91v62a90n 83M55a91r53e43k

22. 3. 2020 16:53

No vzhledem k tomu, že jsem v r.1964 po úraze prodělal splenektomii, jsem každoročně, dá se říct povinně, naočkován protichřipkovou vakcínou. Před pěti léty též "Prevenarem 13". Je zvláštní, že od té doby jsem neměl ani jednou rýmu, která mě do té doby doslova dokázala sklátit 2x ročně.

S vakcínou proti koronaviru, bych neměl problém, a neměli by jej určitě ani mí potomci.R^ . . . .Promiňte mi vstup.

2 0
možnosti
MK

Můj názor na otázku v nadpisu:

Pokud by nastala situace, že proti nemoci bude k dispozici očkování a přitom nebude k dispozici lék na její vyléčení, pak bych s očkováním neváhal ani minutu. Takovou eventualitu však vidím jako dost nepravděpodobnou.

V ostatních situacích bych se asi snažil získat informace o tom, jak je nákaza pravděpodobná a jak obtížné je její vyléčení. Na základě toho bych se rozhodoval zda očkovat či nikoliv.

0 0
možnosti
JM

Jsem zastáncem očkování. ALE! Nelze srovnávat obrnu, žloutenku, záškrt, rubeolu, tuberkulozu, spalničky na jedné straně s mutující chřipkou. Proč? Protože virus chřipky na rozdíl od jiných virů má několik kmenů a navíc rychle mutuje a je u něj menší pravděpodobnost trvalých následků jako ochrnutí, zničení jater, jizev, poškouzení ledvin, atd. Očkovací látka na chřipku se připravuje na základě kvalifikovaného odhadu na jeden odhadovaný kmen. Očkování je účinné cca 1 rok. Takže v případě, že vás napadne jiný(neodhadovaný) kmen chřipky, onemocníte i s očkováním. Což se, například u spalniček, nestane. Navíc se musíte očkovat každý rok a tím pádem do sebe necháváte vpravovat neustále nějaký bordel. Z mého pohledu poměr cena-výkon je u očkování na chřipku pro zdravé jedince nesmyslný. Význam má pro lidi se zhoršenou imunitou anebo pro lidi s dalšími zdravotními problémy. A samozřejmě pro farmaceutické, resp.imunologické společnosti...

6 3
možnosti
DH

D10a64v79i63d 18H89o78r58á24k

22. 3. 2020 17:00

Nemohu jednoznačně říci zda jsem zastáncem, či odpůrcem očkování. Jako dítě jsem byl proočkován tehdy běžným očkováním jemuž jsme se museli podrobit prakticky všichni. Ale dobrovolné, nebo doporučované očkování proti chřipce jsem, ač bylo nabízeno bezplatně, odmítal a nikdy nepodstoupil.

A věřte, nevěřte chřipku jsem párkrát prožil jako děcko ještě ZDŠ povinné a od té doby jsem ji (naštěstí) již nikdy nezažil a prakticky už ani nevím, co to je.

0 0
možnosti
Foto

Výborná úvaha! Mluví mi z duše. Napadlo mě už dřív, že někdo to má tak, že pokud si na vymýcenou nemoc nemůže sáhnout, nevidí na vlastní oči její devastační účinky a nesdílí hrůzu z počítání obětí na životech, pak se mu očkování zdá jako větší strašák než nemoc samá. Některým nemocem prostě lidstvo právě díky úspěšnému očkování odvyklo, zmizely jim z očí, tak pro ně jakoby neexistují a neočkováním je bagatelizují. Ale když teď osobně zažívají všechna ta opatření a boj celého světa s nákazou, tak třeba i ti nejzarytější odpůrci očkování svůj postoj přehodnotí. Uvidíme, Tomáši, uvidíme.

2 0
možnosti
Foto

Taky doufám, Zdeni. A pěkný večer.

1 0
možnosti
Foto

Než se ta vakcína vyvine, tak bych nasadil tradiční zbraně našich babiček: křen a česnekovou polívku (popřípadě oboje, ať koronáč vidí, že nejsme žádný béčka) :-)R^

11 0
možnosti
Foto

I tak. A i psychika dokáže svoje;-)

5 0
možnosti
DH

D41a54v11i34d 38H21o66r19á40k

22. 3. 2020 16:40

Jak zde nedávno již kdosi psal byla roku 1720 pandemie moru, roku 1820 cholery, v minulém století kol roku 1920 španělská chřipka a tak tyto opakující se roky v nichž se vyskytuje číslice 20 stávají jakousi tradicí, aby prakticky většina z každé generace měla snad možnost cosi podobného prožít si na vlastní kůži.

Jen doufám, že zdvojené číslo 20 v letošním letopočtu nepřinese v konečném důsledku nějaké katastrofálnější následky než měla minulost. Už i v naději, že jsme jak my, tak věda o něco dále, abychom měli možnost se bránit.

Je pravdou, že řada nemocí se pro nás stala prakticky neznámou, a to snad i díky očkování. Ale neboť jsem se po řadu let pohyboval v oblastech, kde dosud jsou nemoci, které člověka mohou ohrozit a v Evropě jsou prakticky neznámé, byl jsem nucen se podrobit preventivním krokům, ale nejsem si jist zda to nemůže mít nějaké vedlejší účinky.

A tak na otázku kterou máte v nadpisu nedokáži jednoznačně odpovědět.

0 4
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,84
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám