Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Obě synagogy jsou krásné! Udělali jsme si výlet do Plzně, kde synek léta studoval. Ubytovali jsme se u Salzmanů, okusili nejlepší pizzu ze specielní peci z italských ingrediencí, prohlédli pivovar, vylezli na kostelní věž, prohlédli spoustu zbylých překrásných domů a zajeli se podívat do Klatov do kostela, kam jsem chodil na mši, když jsem zde byl na vojně.

Dík za fotovzpomínku!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Měj se dobře, Bohumíre

0 0
možnosti
Foto

To je krása, Tomáši. Mám velkou radost ze záchrany Staré synagogy. R^R^R^

Smutně, velmi smutně vzpomínám na krásnou bratislavskou synagogu, která pocházela z renesanční doby. Obdivoval jsem ji velice, jako tehdy ještě malý kluk, v šedesátých letech. Přežila dokonce i fašistický Slovenský štát a zničena byla až vinou barbarské komunistické tuposti.

3 0
možnosti
Foto

Marku, je to krásná stavba a je vidět, jak moc to dalo úsilí. Nejsilnější jsou ale ty kameny s jmény....

1 0
možnosti
JK

" ještě před pár lety to byl demoliční objekt"? Před osmi roky si moje dcera kupovala byt kousek od synagogy a mám dojem, že byla stavebně v pořádku. Ale dovnitř jsem se nepodívala, tak ji aspoň vidím z fotek.

0 0
možnosti
JK

Aha, už jsem si přečetla úvod pořádně.. Píšete o druhé synagoze..

0 0
možnosti
Foto

Díky za fotky :) Ani spousta "domácích" pořád ještě neví, jaké fascinující místo s duší, se tu ukrývá :-)

5 0
možnosti
Foto

Máte recht, Filipe, jen jsem si na chvíli odskočil z kongresu. A stálo to za to.

2 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,76
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám