Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji a pěkný víkend přeji.

1 0
možnosti
Foto

Karma, já jsem VŠ nedělala, ale tyto "politické" předměty měly tu výhodu, že se nechaly celkem slušně okecávat, když si člověk zapamatoval pár frází z novin.:-)

4 1
možnosti
Foto

Někdy to stačilo, aly byli tací, kteří měli naučené fráze a jen nepatrné odchýlení od originálu soudruha Uljanova mohlo mít vážné následky.

0 0
možnosti
Foto

I35v28a10n 54M42a41r44e97k

27. 12. 2019 16:43

Cituji z blogu . . . . . ."Viděl na Šumavě auta vyvážející do Rakouska dřevo". . .Tak ano ,tehdy se vozilo v malém, tedy auty. Dnes se jede ve velkém, slouží k tomu ucelené vlaky. Takže Váš "argument" pozbyl tímto významu. ;-(

1 0
možnosti
MM

:-/A to se děje teď za vlády Babiše a bez kritiky ze strany prezidenta?

Nevěřím!

5 0
možnosti
AL

Z (vynikajícího) článku:

---------------------------------

"Soudruzi, zde soudruh Vodvářka celý rok v seminářích pracoval vysoce aktivně, je to jeden z velmi pozorných studentů. Navrhuji mu dát výborně bez nutnosti další zkoušky."

------------------------------------

K tomuto úryvku se nabízí paralela z Černých baronů: vojín Jasánek: "Pane doktore, já jsem redaktor závodního časopisu Rudá vatra."

:-)

3 1
možnosti
Foto

Někdo studoval marxismus za socíku a někdo s ním žije do dnes. A ještě se hrdě označuje občanem, viďte Ličko?

8 1
možnosti

R^

Studentská léta na medicíně byla těžká, ale krásná! A při tom souboji s examinátorem musel být student taktik. A pak to šlo.

Jednou jsem byl u zkoušky a plaval jsem, přímo krauroval. Examinátor se mne zeptal, co jako chci dělat. Odpověděl jsem: Psychiatrii. Tak mi dejte index, mluvit umíte.

Vždycky jsem říkal, že nejhorší pro studenta je, když examinátor to neumí. Normální zkouška probíhá tak, že něco řekne student a něco examinátor a nějak to dají dohromady. Ale když to exminátor nezná a student mlčí a examinátor také mlčí, tak ho musí vyhodit. I to se mi stalo.

Jenže tenkrát jsme mohli dělat opravnou zkoušku třikrát. To dnes nejde. Jeden kolega tvrdil, že vždy šel ke zkoušce z voleje. Když mu to nedali, tak učebnici prolistoval. A když mu to ani pak nedali, tak se to naučil. Úspěšně dělal menší obor.

:-)

4 0
možnosti
Foto

Examinátor neumí látku, kterou zouší....;-D;-D;-D

Dneska máte za humor 100 bodov jako pan Krajíček (Ivan)

1 1
možnosti
MP

Oba příspěvky ze studentské doby se mně líbily.

4 0
možnosti
VF

MOC se těším na diskusi. Nahrál jste Vašim kritikům a ti to budou obracet na všechny strany.;-D

4 0
možnosti
Foto

Už se děje, paní Foltýnová. Zásadní příspěvek paní Moudré k tématu, jakož i pana Ličky, který nás už bohužel neobšťastňuje svými skvělými postřehy z průjezdu US army. Tam je třeba hledat ten pravý blogerský grund.

5 0
možnosti
AL

Veselá doba?

------------------

Ještě, že se občan Vodvářka vykreslil (jak jinak) jako hrdina bez bázně a hany, který studoval marxismus-leninismus.

Možná, právě proto používá bolševické praktiky a maže nepohodlné příspěvky.

2 3
možnosti
Foto

A občane Ličko, stále milujete svobodu a demokracii?

3 0
možnosti
PC

Možná nadsázka, nevím. 8-o

Ale ze své vlastní zkušenosti při studiu na VŠ mám opačné zážitky. Byli to ti nejhorší vyučující a posléze examinátoři, kteří v seminářích nepřippuštěli ŽÁDNOU diskusi, protože byl jejich světonázorový "rozhled" naprosto tristní a protože se evidentně báli o svoji existenci.

2 1
možnosti

Zkouška z marxismu byla jednoduchá. Kniha měla asi 600 stran, ale stačilo si zapamatovat asi čtyřicet vět napsaných zvýrazněným písmem. Tu omáčku vymyslel každý blbec. Tak jsem také musel jít na tuto nesmyslnou zkoušku. Examinátorku odvolali k telefonu. A když jsem viděl, jak jsou kolegové rozklepaní, tak jsem jim vyprávěl vtipy, jaký je rozdíl mezi vědou, filosofií a marxismem, a pak, co je to dialektika. Mne pustila až jako posledního a kolegové na mne čekali, abych jim ten druhý vtip dovyprávěl. A tak jsme zkoušku z marxismu zakončili opravdovým zhodnocením marxismu a jeho dialektiky! :-)

1 0
možnosti
Foto

J49a80n 63P52r92a23ž11á88k

27. 12. 2019 14:35

R^Tome, přece jen jsi měl tu větu o Freudovi maličko pozměnit (ne významově, ale použít jiná slova), aby ses vyhnul nebezpečí nařčení z papouškování.;-D

4 0
možnosti
Foto

Jene... šlo o psychiatrii.....

3 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 35,03
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám