Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a přeju Tobě a Vám bezva Vánoce, ještě víc pohodovější, než si vůbec umíte představit:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám sice chanuku, ale i tak děkuji.;-DR^

0 0
možnosti
Foto

tak to má být, všechno zdokumentovat, aby nebyly časem pochyby:-)

0 0
možnosti
Foto

Děláme dneska stovky řízků a salátů pro charitu ale udělal jsem si chvilku, a jsem rád, že jsem blog zachytil, ač jen pozorovatel Vašich příběhů, mám takový naplňující pocit, díky :-)

4 0
možnosti
Foto

Zdravím Filipe a díky za tu charitu. Už jsem jednou psal a napíšu klidně ještě jednou - píšete fajn blogy, rád je čtu. R^

3 0
možnosti
Foto

Krásné, krásné, krásné!

Obrazy, slova i reálná (a tolik potřebná!) vize smířlivého soužití dvou vzájemně velmi blízkých duchovních tradic

Pře vše dobré, Tomáši a mám radost. Díky!

3 0
možnosti
Foto

Ještě jednou, hezké svátky, Marku. R^

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky, díky. Taky máte kolegové bloggeři podobný problém jako já, jak v éře digitální fotografie udržet přehled o tisících fotek a třídit zrno od plev?

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, vážený kolego. Donedávna jsem fotil na starou dobrou Practica VLC3, skvělá optika i při velkých zvětšeninách. /mám doma hafo fotoalb). Ale pokrok zastavit nelze.

Doporučuji - po každé akci - vybrat tak 10-15% těch nejlepších a zbytek nemilosrdně vymazat. Dát na flash (raději 2). Označit obsah. Z hard disku dát pryč.

Samozřejmě krásné svátky.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, za fota se vůbec nemusíš stydět, šlapeš na paty těm několika na blogu, kteří to také umí. O psaní textů nemluvě. Celé Tvé rodině ať se povedou Vánoce a hlavně ta blížící se DVACÍTKA ať nás všechny nezklame! R^R^

3 0
možnosti
Foto

Tobě taky Horste, ať se Ti daří a Tvé zdraví ať Ti slouží ke spokojenosti.

0 0
možnosti
Foto

Co dodat? Krása. R^

2 0
možnosti
Foto

děkuji, Tome a přeji Ti mnoho šťastných kilometrů na kole i jinak a hodně dobrých blogů. Píšeš dobře a rád Tě čtu.

Hezké svátky.

1 0
možnosti
JF

Pokoj lidem dobré vůle - a za vše dosud Vámi publikované upřímně děkuji! V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Fardo. Vám vše dobré.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Ten výběr nej fotek dá zabrat, co?;-)

1 0
možnosti
Foto

Je to Sophiina volba, Klárko. Mám jich okolo tisícovky. A díky za návštěvu a hodně štěstí a radosti v novém roce.

1 0
možnosti
ZK

......... a v té nejlepší společnosti, jakou si umím představit. Pane Vodvářko, smekám.

3 0
možnosti
Foto

Nemusíte, pane Kloboučníku. Je to přece normální, nebo ne?

1 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,96
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám