Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Ano, máte pravdu. Protože nefunguje systém. Nedokážu si představit, že mi praktik napíše víc, než jedno balení. Tak jdu k neurologovi, k urologovi.. zneužívání zdravotního systému, nebo se krade přímo v lékárnách? Určitě si pamatujete na kauzu Rohypnol. Obvodaci ho psali jako lentilky. Neurol je zákeřný.

3 0
možnosti
Foto

U lékáren si momentálně nejsem jistý, neboť u nich existuje tzv."kusová" kontrola. Jak je důsledná, kterých léků se to týká atd. nevím. Jistě lze však najít "řešení". Jako třeba loňský masový předpis medikamentů s efedrinem, surovinou pro pervitin jednou magistrou - bylo v TV. Díky za nákuk.

0 0
možnosti
Foto

Už za V|asty Buriana existovala nemocniční pokladna, která kontrolovala náklady, bohužel stávající pojišťovny slouží hlavně k přelévání peněz a kontrola a regulace toků je jen taková bokovka.

4 0
možnosti
Foto

Momentálně pojišťovny velmi přísně kontrolují nemocnice, lékaře všeho druhu. Pacienty vůbec. Jednou jsem pojal podezření o výrazné preskripci opioidů u jednoho z mých pacientů - volal jsem na pojišťovnu a tam mi nic neřekli, protože GDPR.

3 0
možnosti
Foto

Drsná realita. Karma za osvětu, Tomáši R^

Už kdysi dávno jsem četl, že podobné věci jsou jedním z vypjatých) projevů konzumizmu. Že se lidem zúží perspektiva na různé požitky, které si mohou pořídit, koupit, sehnat... Platí to i o věcech: koupí se nějaká věc, ale po ní následuje prázdnota, tak se koupí další věc, ale prázdnota je ještě větší. Velmi podobné riziko se může projevit ve vztazích, pokud je člověk spíše "konzumuje" a čeká od nich "požitek". Prázdnota narůstá. Nakonec se ale člověk nevzteká na sebe za to, že se takto nerozumně chová, vzteká se na svobodnou společnost, jakoby ta za to mohla.

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, Marku. Nedávno jsem psal cosi podobného pod blogem pana Hanniga o exekucích a dostal jsem tam celkem sodu. Trvám na tom, že značná část lidí v exekuci začíná právě tím, co jste napsal. Znám mnoho příběhů z ordinace, kde jsem měl možnost poslouchat ten první krok, zcela nenápadný (půjčili jsme si na dovolenou...atd.), až po nutnost vyplatit se i za cenu ztráty bytu. A máte pravdu v tom, že hmotné statky přinesou jen kratičké uspokojení.

Pěkný den. A děkuji.

2 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,73
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám