Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma :-)R^

12 0
možnosti
MV

jj, po dobe gottoblogove nastanou chramostoblogodny

oba si zaslouzi respekt a uctu

jen mam pocit, ze se z umrti stava tyjatr bez jakehokoliv respektu, ktery by mel byt zakladnim

uz jsem to psal Vlcakovi a v prispevku dal jen tak do luftu otazku: kdo bude dalsi?

Tome, zdravim a preju klidny dny

10 0
možnosti
Foto

Marku, vyhnul jsem se široce čemukoliv ohledně Karla Gotta ( byl jsem mimo civilizaci a nejspíše poslední Čech, který se to dozvěděl ). Nicméně mi celá ta akce /státní pohřeb - pohřeb se stání poctou atd./ připadla jako mírně přemrštěná a některé reakce už za hranou. Souhlasím s Tebou, že oba dva si zaslouží náš respekt.

U paní Chramostové si cením toho, že v jisté době svého života mohla velmi snadno po přikývnutí být jednou z těch nahoře. A ona dala přednost životu v pravdě, i když za to zaplatila hodně vysokou cenu. Proto si jí vážím a proto jsem napsal to, co jsem napsal.

I Tobě krásné dny.

11 0
možnosti
Foto

Hodně mě to mrzí.

Dneska jsem někde zmiňovala jistou paralelu věcí s filmem, scénářem Jiřího Křižana - Je třeba zabít Sekala. V tu dobu jsem tohle nevěděla. Hrála tam matku, myslím naprosto nejdramatičtější postavu, která diváka v tom filmu nejvíc dostane na kolena, snad jen ta Sofiina volba je ve světě příběhů přirovnatelná. Nevidím nikoho jiného v téhle roli. Ta role je jako její život, myslím si. Zvol si...zahoď to cenné a přirozené pro vyšší princip, nebo pros o ústupek... není to uplně napasovatelné, ale to drama volby je pro ní tragédií vždycky...

Vzhledem k vytahování věcí v diskuzi...Arnošt Lustig byl komunistou a zvednul ruku pro smrt Milady Horákové. Ale ještě toho večera věděl, co udělal...a za tuhle chybu se kál celý život. Vysvětloval důvody toho všeho... dá se to pochopit. A i tohle nezastírání a nemělnění podstaty zvěrstev režimu jen kvůli své obhajobě mu nakonec vynáší nesmrtelnost a respekt.

Je myslím horší být slušným akorát včera a domnívat se, že to stačí jako zástěra pro dnes, než nebýt slušný kdysi, ale učinit posun a pak dennodenně dokazovat, že umím být slušný nejenom včera,ale že je to platné tehdy, když to dokážu i dnes.

Děkji Tomáši za blogR^V

a za zmínku bytového divadla... řada lidí netuší, že to, že se naše literární kvality ještě nějak dochovaly, mají v péči a zásluze ti, kteří nastavovali krk při udržování kultrního povědomí aspoň jak mohli.

Čest její nezměrné odvaze, mravní pevnosti a všemu, co pro tuhle zemi udělala.

23 0
možnosti
Foto

Vzácná to žena. Čest její památce.

18 0
možnosti
JK

Dám sem odkaz na článek věnovaný pani Chramostové na stránkách Respektu.

https://1url.cz/dMPv1

0 0
možnosti
MK

Na jiném blogu jsem našla toto:

Soustrast pozůstalým, ale dovolím si dvě připomínky. V listopadu 1957 podepsala spolupráci s STB. V květnu 1963 při autonehodě, kdy řídila právě ona, zemřel její čtyřletý syn. https://www.lidovky.cz/lide/pohnute-osudy-vlasta-chramostova-ze-spolupracovnice-stb-disidentkou.A150804_215807_lide_sho

Nic není jednobarevné

12 4
možnosti
MB

Toto jsem pod jiný blog dala já. Je to informace z Lidovek 15.srpna 2015. Jak vidíte, ozdrojovala jsem informaci. Proto nerozumím mínusu od pana Martina Brauna. Pro pravdu se pán zlobí? Mohla bych ještě připojit info, že paní Chramostová vstoupila do KSČ v r. 1962 a opustila ji po 6 letech... Asi tak!

4 1
možnosti
Foto

Díky, Tomáši R^

Jen si dovolím opravu: Třešňák je Vlasta, tedy Vlastimil (nikoliv Petr).

2 0
možnosti
Foto

Přidávám se: Čest její památce! S mužem to byla sehraná dvojice. Teď už zase budou bavit spolu R^

8 0
možnosti
Foto

R^ moc hezký je klip skupiny Kryštof - Plán, kde paní Chramostová hraje i se svým mužem.:-)

4 0
možnosti
Foto

Hezký je R^

Až na toho Krajča ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,95
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám