Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Aniž bych si uvědomoval, zúčastnil jsem se 30 letého experimentu - chata rodičů. Bez elektřiny, vody. Pojítko s civilizací tranzistorák. Zpětně vidím, až neuvěřitelnou blahodárnost s dopady na celý život! Základ primitivismu hospodaření - Je ti zima?, tak si zatop ! Čím ? No přece tím, co máš připraveno, jsi v lese! Podobně s vodou a petrolejovými lampami ...

Zajímavé dopady na lidi samotné - V městě komunista - v osadě slušný člověk ! Akcent, že přítomní - se aktivně bavili sami. U táboráků, každý s hudebním nástrojem. Nejlepší Silvestry! Vždy v největší chatě. Zajímavost toaletního papíru - Ideální na umělé vousy a čelenky! Chlapi pomalovaní rtěnkami, jako jizva piráta na tváři. Otec nadával matce u Kanasty, že jako vždy - tasila blbou kartu ! Ze zmiňovaného ranzistoráku s placatou baterií Slaný + (gumička od zavařeniny), rodič izolován mezi smrčím - Přijal zprávu. Zachovejte klid - 1968 - Nic se vám nestane. (To je hrůza - Komunisti nedají pokoj a od rána tady vysílají nějakou přiblblou rozhlasovou hru - (Doslova) ... :-)

Mne to tak ovlivnilo, že jsem pořídil dnešní rekre RD. Komplex na důchod - od ÚT, plyn, přes SAT a internet. Je srandovní poslouchat kritiku dcer, že obraz v TV je divný a Wi-Fi pomalá, protože venku prší ! Dnes je už vidím, jako Echtovní neolistky! Já byl zase úplný Neolitník, žijící v době kamenné! Zaostalý, v duchu popisovaného - Zcela šťastný ! Vámi opisovanou, ozdravnou kůru, doporučuji všem ! ... :-)

2 0
možnosti
ND

Super, není nad milující manželku. Není třeba dodávat, že máte štěstí, že jste se potkali.

4 0
možnosti
Foto

Paní Dubcová, láska - jak je vidět - může mít mnoho rozličných podob. Třeba vyštvat svého muže do pustiny. A to se mohu jen domnívat, co se dělo doma v prázdném baráku....

Pěkný víkend

0 0
možnosti
Foto

Taky to chci vyzkoušet;-D Jak vidím, přežít se to dá.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, nejen přežít, ale i užít. Pěkné ráno, Šárko.

3 0
možnosti

R^.

Obohatil jsem svůj slovník o "netolistu", též jsem ho musel vyhledat, má intuitivní zvukomalebná evokace byla fanatický stoupenec Netolic:-).

1 0
možnosti
Foto

Milý pane, i já jsem byl zmaten, neboť můj otec pocházel z jižních Čech a pamatuji jeho vyprávění o Štěpánu Netolickém, známém rybnikáři. Opravdu jsem v první fázi nevěděl, co odpůrkyně kuje za pikle. Překvapení bylo dokonalé.

1 0
možnosti
Foto

Někdy je hrdinství zcela nezamýšlené. Ale zato jsem přečetl asi 5 knih. Díky a přeji pěkné ráno, Zuzano.

0 0
možnosti
DV

D61a65v81i41d 16V42l95k

5. 10. 2019 7:28

Báječné vyprávění.;-D

2 0
možnosti
Foto

No teď z tepla domova se tím začínám bavit taky.....pěkné ráno, Davide.

1 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,76
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám