Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Tomáši, nadpis jsem bral jako vtip. Ale zdá se, že o vtip nejde. Jde o destrukci medicíny, která pokračuje neskutečným tempem. Začalo to tím, že lékař při předpisu léků nepotřebuje vidět svého pacienta, že předepisuje léky bez kontrol pacienta. Toto je další výdobytek hlouposti našich politiků proti zájmům obyčejného člověka. Nebo si přecejen z nás děláš legraci?

:-)

2 0
možnosti
Foto

Bohužel Bohumíre, nedělám. Poslechni si pana doktora na internetu.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ Když mám nějaké zdravotní problémy a svěřím se své ženě - lékařce, tak mi řekne: jdi doktorovi nebo si nestěžuj!

(Jestli dostanu někdy infarkt, možná mi poskytne první pomoc, ale doposud mě vždy léčila jen hovězím vývarem a něhou.)

Představa virtuálního lékaře mi přijde přitažlivá asi tak jako virtuální sex.

5 0
možnosti
Foto

Jiří, moje žena se ode mne ničeho nedočká. Za dlouhé roky si už zvykla, že její problémy neřeším, vždy ji poradím, ať si dá panáka slivovice a přestane mne obtěžovat s nesmysly. Možná díky tomu se těší pevnému zdraví. ;-D

Jinak máte pravdu. S tím virtuálním sexem.

5 0
možnosti
OP

R^:-). Dvě poznámky: každý jedinec je odpovědný za své zdraví, i když je snaha mnoha jedinců odpovědnost přenášet na lékaře a na druhé straně je snaha mnoha lékařů odebrat pacientům jejich odpovědnost a strašit je, že bez diskusí musí to a ono, jinak nemají nárok na péči (osobní nedávná zkušenost). Ta druhá: jedná se o zákon nabídky a poptávky. Existují lidé, kteří odebírají čas lékařům svými neléčitelnými nářky a pro takové je lékař po drátě ideální Ti lidé se budou cítil léčeni a "lékař" dostane zaplaceno za to, že jim poradí kapky do nosu :-)

1 1
možnosti
Foto

Paní Pavlíková, je docela možné, že tato iniciativa pana kolegy najde svůj prostor. Pokud jsem měl čas pročítat dotazy a odpovědi, je to skutečně na úrovni oněch nosních kapek.

Jinak s Vaší zkušeností. Jistě je mnoho lékařů, kteří své pacienty "straší", jak píšete. Pokud ke mne někdo přijde, předpokládám, že chce pomoci. Nabídnu mu řešení, které se mu nemusí líbit. Zkusím další a je to stejné. Pak samozřejmě uvedu jistá rizika, pokud by se jeho stav neřešil uvedeným způsobem. Pokud to považujete za strašení, tak vězte, že pokud bych tak neučinil a neprovedl o tom zápis, případné komplikace bych poměrně razantně odskákal v trestním řízení. Takže - zákon mne nutí "strašit".

V případě, že pacient nesouhlasí s žádným nabízeným řešením, slušně se rozloučíme. Další diskuse by byla mařením jeho i mého času.

4 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,84
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám