Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

aaaach, krása! Teď vím, kam se chci určitě někdy podívatR^

0 0
možnosti
Foto

Díky, pěkné! Také bych se tam rád podíval. Kamarádka se z tohoto města vypravila na pouť do Santiaga de Compostela. Karma R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Lubomíre.

0 0
možnosti
Foto

Primovní fotoreportáž, líbí se mi portréty a městská zákoutí. R^R^R^

V Portu jsem dosud nebyl, tak dík za přiblížení

2 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu. A Vy byste v Portu našel mnoho krásného k vyfocení.

1 0
možnosti
Foto

V Portu jsem byl už asi 3x. Moc pěkné město. A když se to vyjádří pěknými fotkami, ale hlavně zdařilými momentkami, tak super! Zdravím.

4 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
PL

Krásná fotoreportáž. Všechny fotky jsou povedené, ale některé jsou naprosto úžasné. Mne osobně se nejvíc líbí ty židle s dlouhými stíny, portréty a dědula v kabrioletu. R^

2 0
možnosti
Foto

Ten kabriolet byl nádherný. Ten pán, když jsem ho fotil, byl na svůj vůz náležitě pyšný, dokonce chvíli stál, abych ho mohl správně vyfotit. Jeho paní vedle se to moc nelíbilo a zakryla si tvář. Jen doufám, že jsem nezpůsobil manželskou rozepři. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^byl jasem s Tebou někde, kde jsem ještě nebyl a stěží někdy budu, takže dík za nepoznané:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty mi taky dáváš zabrat, kde všude jsem nebyl a kam bych chtěl jednou dojít....

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké a poutavé, Tome:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo a přeji hezký den.

1 0
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,52
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám