Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Článek je výborný, ale, bohužel, kdo polyká, ten bude pokračovat. Vítězí totiž představa, že musím být jako ostatní

1 1
možnosti
Foto

Je to dost pravděpodobné. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Tomáši mám na to stejný názor R^ Když jsem se vrátila z Itálie a měla jsem panické ataky, zašla jsem k mému známému psychiatrovi Z. Bašnému (se kterým jsem před odjezdem pracovala v PL Bohnice). Také jsem po přátelské konzultaci dostala léky, ale jelikož jsem názoru jako ty, snažila jsem se zbavit se té úzkosti jinak (kamarádi, přítel, rodina). Nakonec jsem ty léky všechny vyhodila, nevzala jsem díky Bohu ani tu první tabletku. Chápu ale, že pokud člověk upadne do velkých depresí, je to nutné, hlava je v tomhle směru sviňa, to člověk neví jak dál (znám to z rodiny). Podle mne je důležité pokusit se zabrat, dát to (jak díky rodině, tak díky kamarádům) a neuzavírat se do sebe. Ale pravdou je, že co jsem za poslední rok slyšela od známých a dost mě to překvapilo - Neurol je v mnoha domácích lékárnách stejně běžný, jako Paralen:-/Rv

2 0
možnosti
Foto

Ono je jen málo lékařů, kteří se ptají po podstatě - třeba těch panických atak. Samozřejmě pokud vidím, že to jinak nejde, tak léky napíšu taky, ale snažím se vždy rozebírat příčinu potíží. Často najdeme neuralgický bod a pak často nepotřebuji psát léky.

Díky za návštěvu.

2 0
možnosti
Foto

Vynikající článek. Předposlední odstavec podává důležité rady.

1 0
možnosti
Foto

Těší mne, že Vás potěšil.

0 0
možnosti
Foto

Renčínův vtip: "Dědo, jak vy tady na vesnici vůbec můžete žít bez psychiatra?"

Ono by bylo lepší se zamyslet, proč stoupá počet lidí s depresí a podobnými neduhy, nebo prostě lidí jaksi vnitřně nespokojených. A to nejen u nás.

Jednou z příčin je např. "mačkanice" ve vozidlech MHD. Neb člověk má několik bezpečnostních okruhů, jejich narušení vede ke stresu či agresivitě. Pokud si z literatury pamatuji, tak pro neznámé prostředí to jsou dva metry, pro známé (tzn. např při styku se známými lidmi) asi půl metru.

Tudíž hledejme nejprve příčiny a pak teprve čiňme léčbu.

Já už si svou ranní dávku pilulek všeho druhu spolykal.

0 0
možnosti
Foto

Pravidelně upouštím páru, a když je nejhůř, polknu tabulku čokolády ;-)

5 0
možnosti
Foto

Určitě lepší, než Prozac.

2 0
možnosti
MB

Měl jsem v životě štěstí - Jako klasický student v Brně. Zpěvy Páteční! = Kolektivní akce - 100 piv. Přispíval jsem udatně a pozřel 10 kusů. Kdyby přišel Dealer s nějakou pilulkou, naivně se zeptám - Co s tím mám dělat? Již mi blaženě je! Rána klasiká , pochmurná, dech nečistý a oko kalné . Pořád ovšem poctivá, přiblblá klasika ...

Dnes se droguji v duchu hesla, Emila Lokomotivy Zátopka - Když nemůžeš - Tak přidej! Tableta štěstí, je život samotný, báječná to droga! (Mj., na film o Emilovi se těším - Jsem zvědav, zda heslo tam bude použito !) ... :-)

2 0
možnosti
MV

"ja kdyz mam depréze, capnu kolecko a vidle a jedu prehazet hnuj" - tolik moje mutr k lecbe depresi

10 0
možnosti
Foto

Zorina je moudrá ženská....díky

0 0
možnosti
DV

D86a80v75i91d 75V68l46k

3. 6. 2019 9:20

No jo my totiž dneska nemáme čas žít svoje životy.Nemáme moc času se radovat a už vůbec ne smutnit, to se snažíme vytlačit ze svých životů a tak je tady prášeček, nebo koksíček, nebo štamprle. Jednou jsem tady měl v obchodě psychiatričku a ta mi říkala ,že fedruje práškama většinu podnikatelů z Hradiště. Ti chudí jsou smutní ,že nemají .Ti bohatí jsou smutní ,že nemají víc a taky mají strach ,že by o to co mají mohli přijít. průšvih je ,že jak člověk s těmi životními dochucovaly začne, tak už asi nepřestane. Mám kamaráda , který jel na koksu.Byl to nejzábavnější společník na každém večírku .Legenda. Pak ho žena vyhodila z domu a vzala zpátky s podmínkou ,že se začne léčit, alespoň ambulantně. Dneska ,když se ho ptám jak se mu žije tak se mi přiznám ,že bez těch drog je život strašná nuda a tak žere prášky.

2 0
možnosti
Foto

Je to fáze primitivního kapitalismu. Ti chytřejší už pochopili, že je třeba si taky užívat. Dík za návštěvu.

1 0
možnosti
EN

E86d52n83a 40N57o81v67á

3. 6. 2019 9:08

Je to smutné. Předepisování antidepresiv praktickým lékařem má své klady i zápory. Bohužel i někteří psychiatři předepisují antidepresiva jak na běžícím pásu.

Nicméně nemocné to občas staví do nelehké pozice typu "jsi slaboch, když na sobě zapracuješ, tak to nemusíš jíst". V tomto duchu jsem k tomu stavěla i já, vysadila postupně antidepresiva, sportovala, jedla zdravé potraviny, chodila k terapeutovi. Relaps se pak dostavil značný. Antidepresiva mi nezabíraly, hospitalizace a elektrošoky.

Navíc deprese je civilizační onemocnění, on ten stres kvůli kterému lidi začnou ty antidepresiva brát, může depresi rozvinout jedna dvě... Bude hůř. Takže já ani nevím, zda mám být za podobné statistiky o nárůstu užívání psychofarmak ráda. Stigmatizuje mě to a staví do role "obhaj si, že tvou depresi je nutné léčit medikamenty", což je mi teda maximálně protivné.

2 0
možnosti
Foto

Edno, v článku 2x upozorňuji, že je třeba rozlišit, jde-li o léčbu nemoci nebo užívání léku tak říkajíc z kosmetických důvodů. V prvním případě je léčba naprosto oprávněná.

2 0
možnosti
Foto

Ano, je to jeden z fenoménů moderní doby. Jsem ráda, že jsi se tomuto tématu věnoval a dobře ho čtenáři vysvětlil.R^ A děkuji Ti, Tomáši, za zmínku báječné knihy paní Gordonové: Tančím tak rychle, jak dokážu. Já ji v knihovně některým čtenářům ráda doporučuji k přečtení.

2 0
možnosti
Foto

díky, Zdenko. Ta kniha mne oslovila jako studenta medicíny. Je to skvěle napsané, ten sešup dolů a pomalé škrábání se na nahoru. Vřele doporučuji svým pacientům.

1 0
možnosti
  • Počet článků 981
  • Celková karma 35,94
  • Průměrná čtenost 2544x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz