Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D80a70v19i16d 33V11l56k

29. 5. 2019 7:16

Díky koupím si.

1 0
možnosti
Foto

Je třeba podporovat dobré spisovatele. A zkus i román Hana, je opravdu velmi dobrý.

1 0
možnosti
Foto

Díky za doporučení, kterému nepůjde odolat :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem přesvědčen, že nebudete litovat, Filipe. A díky

0 0
možnosti
Foto

Já si snad budu přát ať jen prší. Což jde zásadně do křížku s mou prací, takže asi přijdeme na buben. Já totiž když prší tak čtu nebo nakupuji. A když nakupuji tak to podstatné, tedy knihy. To ostatní nepodstatné nakupování, jako třeba potraviny, řeší manželka. Takže děkuji za zajímavý tip. Prší, jdu nakupovat!

2 0
možnosti
Foto

Přeji hodně hezkých chvil při dešti, pane Pajonku.

1 0
možnosti
DS

Děkuji, Tomáši, za tipR^

1 0
možnosti
Foto

jsem si jist, že nebudete zklamán:-)

0 0
možnosti
Foto

Nebudeš litovat, Bohumíre

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip, mrknu na to.

1 0
možnosti
Foto

Nech si tak 5-6 hodin (nevím, jak rychle čteš, ale je třeba si vychutnat krásnou češtinu).

1 0
možnosti
Foto

Zapíšu si do deníčku - nutnost přečíst R^

1 0
možnosti
Foto

Můj milý deníčku, tohle je důležitý.....R^

0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsi to napsal. Předchozí knihy jsem četla jedním dechem a už se těším i na tuhle. ZdravímR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Nebudeš litovat času ani nákladu. Dík za palec.

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Krásně napsaná recenze. Tomáši, dík.

2 0
možnosti
DH

D15a51v14i47d 96H74o38r50á75k

28. 5. 2019 11:48

Také vám oběma děkuji, jak za toto poděkování, tak i za to, že autor se kromě obvyklých blábolů, pseudopovídek, "foukání a tokání" vrhl i do oblasti recenzí,a literární kritiky, což naznačuje jak široký rozhled nám poskytuje a nabízí.

0 3
možnosti
  • Počet článků 975
  • Celková karma 35,78
  • Průměrná čtenost 2559x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám