Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-) Svatý Blogháre, nedej zahynouti jim, ni budoucím. K tomu dopomáhej admíni všitcí. Těbuch;-) P.S.: nejni mít na triku ,,nástroj" BOXER zvaný poněkud až militatní?;-D

0 0
možnosti
Foto

Jste všichni skvělý bylo to fajnR^V Super blog

5 0
možnosti

Moc pěkná fotoreportáž. Díky, že jsme tam mohli být tak trochu i my nepřítomní.

7 0
možnosti
Foto

Jeden z blogerů byl mezitím "hispanicus" (a tam v dálavách španělské víno bohémsky degustující), takže se musel nechat zastupovat. Je mu moc líto, že se nemohl zúčastnit.

Dík za fotky a reportáž!

6 0
možnosti
Foto

Marku, Vám gratulace za ocenění za přínos blogu. Řeč Terezy Janků byla při Vašem "laudatio" skvělá a naprosto přesná. Velká škoda Vaší absence, mohli jsme to s Vámi oslavit a osobně pogratulovat k úspěchu.

5 0
možnosti
Foto

Bože, tak tohle mě vážně pobavilo;-D;-D;-D Skvělé originální pojetí, vtipné, trefné, výstižné. Tomáši, díky, žes mi dneska zvednul náladu. Já zvedám karmuR^

4 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsem Tě potěšil. A bylo s Vámi děvčaty opravdu dobře.

1 0
možnosti
Foto

R^Už jsem si říkala, kdy nějaký ten report vyjde.:-)

3 0
možnosti
Foto

No jo, včera jsem nespočinul, takž až dnešní ráno. A jsi tam pěkná, Klárko.

2 0
možnosti
Foto

Ještě že jsem odešla dřív, nerada se dívám na své fotky online.;-D

R^R^

P. S.: To tričko 3V Gang bylo cool, to už jsem řekla Davidovi, takže Tobě také dodatečně, Tomáši.

5 0
možnosti
Foto

Každý je pěkný....

1 0
možnosti
Foto

No vida, pěkně jste se měli :-)

4 0
možnosti
Foto

Jasně, a kdes byla Ty?

1 0
možnosti
MK

Ten počet nesouhlasí. Na některé nevyšel fotografický materiál? A přitom ti/ty by se tu zcela určitě rádi/rády viděli/viděly;-D

Jinak fajn blog a karma.

2 0
možnosti
Foto

Zase jste řezal hlavy....

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 35,19
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám