Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J71a38n 95Š74i80k

18. 4. 2019 8:26

Velikonoce vnímám vnitřně jako smutné svátky. Rád je prožívám v klidu a totéž přeji Vám i všem lidem. Děkuji za článek R^

5 0
možnosti
Foto

Milý pane Šiku, chápu Vaše pocity, ale je třeba vidět za horizont sobotního večera. Ta neděle poté je pro mne vždy mysteriózním dnem.

I Vám mnoho klidu s Vašimi blízkými.

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, ta zahrada se mi líbí, projít se v ní musí být uklidňující. Teď už je čas popřát příjemné Velikonoce v kruhu rodiny!:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam neuvěřitelných 10 minut úplně sám. Vřele doporučuji.

2 0
možnosti

R^

Díky, Tomáši, díky!

Vážím si Tebe pro to, že chápeš nepochopitelné, že se snažím o tom mluvit a psát.

Nepochybuji o tom, že stejná lůza, která v Jeruzalémě křičela "Ukřižuj ho!", začne křičet i tady! Svět jakoby se neměnil k lepšímu! Jakoby morální pokrok neexistoval. A dokud nepřijme Ježíše Krista, tak se také změnit nemůže! Mám jen obavu, že svět raději spáchá sebevraždu, než by přijal Kristovy výzvy.

:-)

3 1
možnosti
Foto

........ lůza, která v Jeruzalémě křičela "Ukřižuj ho!",....... to víte jak, že tohle zrovna někdo kříčel ??? Vy jste u toho byl.;-D

1 2
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši.

4 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, Jani, a pěkné velikonoce.

1 0
možnosti
MB

S obsahem sdělovaného souhlas, karma. Dovětek - Doba je dobrá v tom, že lze cestovat. Mořské pláže mne nebaví - S dcerami jsme pojali plán, cesty ke kořenům civilizace. Vedle běžných, víkendových cest - (Evropská muzea), je zde - Egypt - Čína a Jeruzalem. Tak už mi na polostará kolena - zbývají ty Getsemanské zahrady - Ukřižován snad nebudu! No co, dcery mne ovšem velebit mohou ! ... :-)

2 1
možnosti
Foto

Milý příteli, je to neuvěřitelné, ale lze tam být i chvíli sám. Přeji usebrané prožití Velké noci.

4 0
možnosti
Foto

Dík za nákuk, Filipe a přeji velikonoční naději.

2 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,62
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám