Diskuse

Otitulovaní

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... tak ten závěr je Boží ;-D;-D;-DTomáši R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Dík, Karle, a pěkný den přeji.

0 0
možnosti
ZK

"Neříkejte mi pane Bartáku, oslovujte mě, paní redaktorko, pane doktore." Tak se jednou ohradil v televizi "doktor Prase", jak ho nazval Blesk a který dodnes za svoje prasárny sedí. Tituly u nás stále letí, prý je to tradice převzatá z RU mocnářství. V Německu se to prý moc nenosí, oslovení titulem je vnímáno jako lezení do zadku. Jinak úcta ke všem moudrým a schopným a třeba i bez titulu a Vám, pane doktore R^.

6 0
možnosti
Foto

Pan MUDr.Barták byl skutečně exot jak se patří. Opět doklad toho, že žádná škola a žádný titul nezajišťuje sociální inteligenci, která je u pana kolegy Bartáka - a to si troufám říci naplno - nulová.

8 0
možnosti

No i za totáče bylo možné získat titul JUDr. na právech či MVDr. na veteríně v Brně atd. téměř grátis, ovšem chodit tam soudruzi aspoň dálkově museli, to zase ano;-D Jen že nebyla jen ta vokovická Sorbonna:-)

3 0
možnosti
Foto

mně by vyhovoval titul BB. Blbá blondýna. No, jsem jen ZZ.;-)

1 0
možnosti
Foto

BB by u Tebe znamenalo reinkarnaci jisté Brigiite B.

0 0
možnosti
Foto

Dnes je tendence mít co nejvíc maturantů a vysokoškoláků a na kvantitu musí zákonitě doplatit kvalita. Vnímavých lidí je omezené množství a z české kotliny, už od časů Bílé hory, inteligentní jedinci víc odcházeli, než přicházeli.

2 0
možnosti
RE

Kdysi se moji starší a zkušenější kolegové na instalatérské provozovně těchto titulů děsili. Důvod tohoto děšení byl ten, že měli obavy, že nedostanou "dýško." Posílali tam zásadně mě, neboť jsem byl mezi nimi exotem. Titulů jsem se nebál, byť tenkrát bylo otitulovaných pouze 9-10procent populace, byli to však kvalitní absolventi. Dobře jsem si pokecal při práci a spokojenost byla na obou stranách. Dnes mi přijde, že má titul skoro každý a už to nemá zdaleka tu "šťávu" Instalatéra už nedělám, ale co by za něj dnes lidi dali:)

2 0
možnosti
PH

Já mám před jménem titul KTr - Kátečkový řidič, alias řidič vozu typu Káté osm N2.

3 0
možnosti
MM

Pro upřen+ní,

pan Kalvoda sám titul JUDr neužíval uznal ovšem svou chybu, že se k tomuto oslovování veřejně a radikálně neohradil.

5 0
možnosti

Tuším ale, že na futrech jej měl;-D

0 0
možnosti
JP

R^:-) Mám sice dva tituly (oba bohužel získané tvrdým studiem bez turbodmychačů), ale nepoužívám je. Naopak, když mi představí třeba Franta Vopička sám sebe jako doktora Vopičku, hned zpozorním, co mi ten člověk vlastně naznačuje. Poznal jsem i několik prof. MUDr. JUDr. Ing. MBA hlupáků a naopak třeba lidí se základním vzděláním, ale obdivuhodnou životní moudrostí.

10 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Titul, bez ohledu na jeho výši či počet, nijak nesvědčí pro současnou incidenci sociální inteligence.

0 0
možnosti
DS

Myslím, že někteří naši politici by si zasloužili, aby byla povinnost nechat si Tebou navrhovaný titul vytetovat přímo doprostřed čela. To abychom všichni na první pohled poznali, s kým máme co do činění. Na některých čelech by se obvláště vyjímal. P.S. už jsi uvažoval i o piktogramu? Ačkoliv, výskyt jednorožců by nás mělo stále překvapovat ne se stát pravidlem, že? Hezký víkend a karmu Tobě, Tomáši.R^

1 0
možnosti
Foto

Piktogram na čele mne nenapadl, ale je to docela dobrý nápad. Někteří by dle mne ho tam mít ani nemuseli. Pěkný víkend Dášo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,73
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám