Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Pěkné, měl jsem taky takovou chaloupku, obrostlou takovou krásou a vzhledem ke svému věku jsem jí předal svému potomstvu. Už to není ono!

Hezký den.

1 0
možnosti
LB

Nad fotkou vrátek s keřem růží mě píchlo u srdce. Přesně tak kdysi vypadal náš vstup na chalupu, k němuž dlouhá léta neodmyslitelně patřil bohatě kvetoucí keř růže stolisté. Už tam není.

Vlastnoručně ho vykopala naše tehdy osmdesátiletá babička (tchýňka) v době, kdy věděla, že už na chalupu jezdit nebude. Současně nechala porazit nádhernou jedli... Dodnes nikdo z nás nepochopil, co ji k tomu vedlo a proč nás alespoň nevarovala, když majitelé chalupy jsme byli my.

Jen na vysvětlenou: s babičkou jsme vycházeli dobře, žádné vzájemné spory jsme neměli... O to víc je to pro nás nepochopitelné.

2 0
možnosti
Foto

Oh, tak to mně mrzí, že jsem vyvolal takové neblahé vzpomínky. Růžový keř se dá nasadit a za tři roky je v plné kráse. U jedle to chce delší čas. U staroušků jeden nikdy neví.

1 0
možnosti
RE

To je super! Karma:)

2 0
možnosti
Foto

Díky Romane, pěkný den

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,86
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám