Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^Umím si představit horší černé díry na peníze, než jsou kytky.

2 0
možnosti
Foto

Tak to já bezesporu taky, Kláro. Ať se Vám daří.

1 0
možnosti
JS

J11a38n 61S10t72i71f61t59e24r

29. 1. 2019 13:17

Velmi hezky napsano, dekuji. A krasne fotky.

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, přeji hezký den

0 0
možnosti
Foto

Nejlépe utracené peníze, teď už se jen moc nepopíchat.!:-)

1 0
možnosti
Foto

Má žena má stejný názor. Já upřednostňuji investice do single malt whisky.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
Foto

separátní konto na obou stranách je funkční institut, ale má jednu podmínku, nikdy nesmí převýšit konto společně rodinné, to je pak průšvih, který se tak jak tak špatně vysvětluje:-)

1 0
možnosti
Foto

No, to záleží na náročnosti manželky a rodinného rozpočtu. Při troše skromnosti to separátní konto může být docela fajnově vysoké.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Nojo, takové tajné vášně, jako například pěstění růží, jsou VÁŽNÝM OHROŽENÍM manželského svazku!

Milé povídání a fotky R^

3 0
možnosti
Foto

Oddechl jsem si, Marku, co Vám mám povídat. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Musím uznat, že moje žena má vkus. Růže jsou krásné a voní.,

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Šiku a přeji krásný dny.

0 0
možnosti
MV

Krásný to tam máte. Ale jako zahradník vím, jaká je cena a vsema těma kvetama dřina.

1 0
možnosti
Foto

A to nevíš, že hlavní dodavatel je firma Austin Roses ze Shropshire....Ale máš recht, nadře se s tím hodně. Dík za návštěvu.

0 0
možnosti
JJ

J28a50n 89J50í25l85e14k

29. 1. 2019 11:25

Jo manželky a peníze. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mi povídej.....ale Ty máš asi větší zkušenosti. Já jen jednu, ale zato pořádnou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,86
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám