Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Tomáši, v našem městě fungují dvě organizace, které mj. mají půjčovny, v nichž je možné si většinu pomůcek za mírný poplatek zapůjčit. Tou první je Domácí péče při nemocnici, druhou je neziskovka Domácí hospic.

Mrkla jsem na nabídku hospice; elektrický vozík za 130 tisíc tam nemají, ale nabízejí vozík mechanický. V nabídce ale mají i el. polohovací postel v pořizovací ceně 30 tisíc, několik variant antidekubitních podložek a matrací, dále chodítka, pomůcky pro hygienu, několik druhů zvedáků a desítky dalších pomůcek až třeba po skládací nájezdové rampy, tedy vše, co usnadňuje život nemocným a jejich pečujícím.

Když moje maminka před dvaceti lety odcházela ze světa, hodně pomůcek potřebných k domácí péči jsme si půjčili. Dnes je paleta služeb i pomůcek několikanásobně pestřejší, než tehdy.

7 0
možnosti
LH

To je u nás ve městě taky dal jsem jim pak tu polohovací postel jak jsem psal níže....

1 0
možnosti
LH

Já jsem zažil žádost o polohovací lůžko pro invalidu - samozřejmě neprošlo. Jako náhrada bylo přiděleno vyšší prkynko na záchod.

0 0
možnosti
Foto

změňte lékaře.....

0 0
možnosti
JJ

J91a25n 11J93í23l86e21k

17. 11. 2018 7:14

Jo, taky si říkám, že kdekdo má na cokoliv nárok, až takový, že na ty opravdu potřebné pro samé zařizování štěstí pro všechny, na ty skutečně potřebné nezbude. :-/

4 0
možnosti
  • Počet článků 982
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2541x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz