Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J86a85n46a 11M36a30j74o97v33á

14. 11. 2018 13:51

Simtě...která ženská se čtyřkama má obvod jen 90?? To by snad ani neměla hrudní košíček. :-)

(To musím vědět, 90 jsem neměla nikdy :-)) )

6 0
možnosti
DV

D91a53v71i89d 93V53l98k

14. 11. 2018 13:54

Odborná připomínka, to se cení;-D;-D

2 0
možnosti
BH

A ten inkasní zápisník co u Vás pak poliši najdou je samozřejmě také fikce;-)

1 0
možnosti
Foto

Bělo, nejsem Dbalý ani nedbalý, ale dbalý. Všechny úplatky okamžitě investuji. Nejčastěji do Rumu Diplomatico, nedávno jsem vše vložil do 100 ks guatemalských doutníků a zbytek ještě do fuseklí od Bati. Na mne si URNA nepřijde.

2 0
možnosti
JV

Jen aby z toho Vašeho upřímného doznání jistého boskovického mudrce neklepla pepka :-)

10 0
možnosti
Foto

To se nebojím. Pepka jde po mozku.

5 0
možnosti
Foto

Tedy.... Vy jste klesnul tak hluboko, že vylezete až někde u protinožců R^;-DKarma

4 0
možnosti
Foto

Musel jsem, už toho skrývání bylo dost. Jsem sám sebou hluboce otřesen.

2 0
možnosti
AM

A19d50a79m 27M84a75l14ý

14. 11. 2018 13:40

Teď jste to přiznal a už se z toho nevykecáte, že to byla nějaká ironie. ;-D

2 1
možnosti
Foto

Jasně, ale chtěl jsem. Zítra mne nejspíše vyloučí z klubu Lions a nejspíše si už ani nečutnu na golfu, ale ta úleva z coming-outu mi stála za to.

0 0
možnosti
VF

Zbytečný článek, my to víme.:-/

0 1
možnosti
Foto

Jsem odhalen a zničen. A tak jsem to tutlal.....

2 0
možnosti
ND

Přesně tak je to všude, proto se lidský věk prodloužil, a já mám od jednoho piskuntala šrouby v páteři abych se mohla hýbat a tím mi bylo zabráněno pořídit si fesacky elektrovozik. 

5 0
možnosti
Foto

To je ten, co pracuje a kazí partu. Sem s jeho jménem - vyrazíme ho z komory....

3 0
možnosti
VH

Vystřízlivěla jsem. A počkej, až si to přečte Tvá žena a prozře!

1 0
možnosti
Foto

Ta již prozřela. Ale přesto přesevšechno chce nadále zůstat. Nabízel jsem férový rozvod - nesouhlasí. Ach jo.

1 0
možnosti
DK

A sestřičky to mají taky tak, akorát pijou Martini prosecco;-D

2 0
možnosti
MV

a zobou bonoriniéry!

2 1
možnosti
MV

ja sem si to dicky myslil!

3 1
možnosti
Foto

Ty si chytrej chlap, Marku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 35,41
  • Průměrná čtenost 2552x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám