Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Úžasné, jako bych četl Mosese Maimonida

1 1
možnosti
Foto

No, pokud jste četl cokoli od velkého lékaře, pak je na pováženou, že to dle vašich vstupů nezanechalo žádnou stopu. Víte třeba to, že on byl moudrý? Zkuste vedle čtení i chápat smysl. Třeba vám cosi dojde a přestanete s imbecilními vstupy.

9 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Jasně, kvůli tomu jsem to všechno arogantně napsal.

2 0
možnosti
AL

Z článku:

------------

Vlivem intrik a četných obálek jsem se dostal na vysněnou školu.

.

Ani se tomu moc nedivím, za komunistů se to tak dělalo.

1 2
možnosti
Foto

Ale vždyť to tak je. Už slábnete argumentačně i jinak. Něco podnětného? Třeba nějaká charakteropatie? No tak, pane Ličko, čekám.....

7 0
možnosti
AL

Jsem lékař s arogancí bez hranic---------------------------------------R^

3 2
možnosti
Foto

Jen jeden palec, občane Ličko? Jste dnes nějaký skoupý......

4 0
možnosti
DV

D85a73v29i86d 84V35l88k

14. 11. 2018 13:53

A právě proto, že jsi takový asociální lump Tě mám rád doktore;-D;-D;-D Chtěl bych být totiž jako Ty!!!

6 1
možnosti
AL

Pozotuji to už delší dobu.

1 1
možnosti
PJ

P38e95t98r 67J73í23l81e39k

14. 11. 2018 13:51

Tomáši, ti vaši strašní kolegové mě drželi ve špitále, tři měsíce! (Pravda, měl jsem se tam jak na hotelu). Prý rakovina! Tak já abych jim dokázal, že si to na mne vymysleli, a že to bylo spiknutí, tak teď lezu po horách, přeplavu přehradu, a při důchodu ještě beru mladým práci...Jo a nezaplatil jsem jim ani korunu, to aby věděli, že si o nich myslím svoje.

Jinak pro vás karma.

12 0
možnosti
Foto

Banda jedna kriminálnícká. A Vy, místo abyste jim stonal na jejich diagnosu, si dovolíte se uzdravit. Jste opravdu nechutný pacient, Petře.

2 0
možnosti
JS

Karma ;-D Vy se tedy nezdáte ;-)

4 0
možnosti
Foto

je to mnohem horší, každý přece před sebe vystrčí to pozitivní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 35,40
  • Průměrná čtenost 2552x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám