Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H91a16n56a 62V45l57k44o59v55á

14. 11. 2018 15:45

Proti aroganci nic nemám. Mám pár arogantních kamarádů (asi dvě třetiny z nich jsou doktoři) a sama aroganci občas používám. Eliminuje to pitomce v okolí.

Ovšem mnoho mám proti pokrytectví a rádobyironii.

Pokud někdo kdo vystuduje školu, která byla v tehdejší době superprotekční (skutečně nestačilo mít na gymplu samé jedničky a přijímačky udělat výborně) ale tak nějak se tváří jako téměř disident.

Ti skutečně pronásledování se totiž normálně na VŠ nedostali, maximálně na technickou a spíše na dálkovou či večerní....

A o serveru Známý lékař jsme si také již psali.....

je mi jedno co máte s panem Petříkem, já jen znovu poukazuji na to že lékaře pro sebe i své blízké konzultuji nejen se známými, ale i s tímto serverem.

A považuji ho za docela objektivní.

Žádné vaše "paní doktorka je hodná, ale tím pádem musí být medicínsky slabá"....

Ne. Naše paní doktorka je hodná, pečlivá a to že nás pošle na odborné vyšetření (které potvrdí její podezření) nesvědčí o její nedůvěře ve vlastní úsudek, ale spíše o tom že postrádá onu bohorovnost (a skutečnou aroganci) některých lékařů co si myslí že snědli Šalamounovo moudrost.

2 1
možnosti
Foto

J68a88n23a 80M29a20j52o65v83á

14. 11. 2018 15:50

No já nevím, dvakrát jsem k jedné naprosto tragické psycholožce psala, že vám vřele doporučuji obrátit se jinam, oba příspěvky zmizely beze stopy.

1 0
možnosti
JS

To nemá chybu. Ovšem kromě "doktorů" existují i doktoři a myslím, že těch druhých je víc, přestože nikam nekandidují.

1 1
možnosti
AL

Dva úžasní blogeři na iDNES vedle sebe.

--------------------------------------------------------

Tedy vedle sebe, spíše jeden je výše a druhý o trochu níž. Dva vynikající články pod sebou. Je zajímavé sledovat, jak se vyvíjí čtenost a karma těchto zcela jistě vyjímečných blogerských kolegů.

Držím oběma palce.

:-)

1 1
možnosti
Foto

Nevím občane Ličko koho máte na mysli. To víte, jsem méně chápavý. Můžete být konkrétnější?

4 0
možnosti
Foto

:-)R^ Asi jste dnes někoho musel zklamat. Nedávno prý kašpárek, a dnes tvrdá ostroloktá obluda.

2 0
možnosti
Foto

Jo, to mám, pane Herdo, pod kůží - chameleón - víme?

2 0
možnosti
Foto

Díky Radko, ale nechtějte se mi dostat pod ruce.....žádná sranda..

2 0
možnosti
LI

;-D;-D;-DR^Ještě chybí výkřiky - "a študovat za naše prachy."

16 0
možnosti
PK

P21a61v62e88l 92K66h45a65i23l

14. 11. 2018 14:59

Vy budete pěknej vykuk, pane doktore. Se sestřičkou jen mechtle? A co techtle? Techtle, prosím, nevynechávat. Na zdraví sestřiček by to mohlo zanechat dubiózní následky a to vy určitě nechcete :-)

8 0
možnosti
Foto

Na techtle není čas, kdo by se zdržoval plácáním a námluvami. U nás v bílé mafii jde všechno ráz na ráz. A sestry jsou odolné, nebojte se.

5 0
možnosti
Foto

Proč fikce? Já bych se k takovému životu klidně přiznal. Ať se ti v blogu zmiňovaní ruďoši ukoušou vzteky ;-).

Karma. R^

7 0
možnosti
AL

Nádherný příspěvek, ale ten palec nahoru mi dělá starosti. Vypadá to na přítomnosti Tinelova příznaku. Ale není to nic tak strašného. :)

1 2
možnosti
JN

Já vím, že se se mnou nebavíte, ale přesto jsem rád, že už jste zase zpět v dobré náladě.

Když jsem četl tu vaši nedělní zpověď, měl jsem o vás strach.

2 2
možnosti
  • Počet článků 979
  • Celková karma 34,25
  • Průměrná čtenost 2549x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám