Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J82a38n 68J20í28l11e92k

7. 10. 2018 9:47

Jako vždycky, když je blog zajímavý, zábavný a ještě má co říci. Objeví se bolševická kavalerie na chcíplých koních zahalená do rudých praporů a volá ANO, jsme tady. Všimněte si nás. :-) A chudáčci na duchu začnou vykřikovat, jak je Jyrka úspěšný, jak je Andrej úspěšný a jak mu všichni závidí.

Naštěstí je na světě dost chytrých lidí, aby viděli i úspěch jinde, než jen prachy. Lidé, co mají svých peněz dost a co mají i rozum. R^

23 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Nejen náš sexymozek, neprošla docela velká skupina dalších exotů. Spojuje je většinou také jistý něžný vztah ke Kremlu, přinejmenším v tom, že hlavní nebezpečí pro tuto zemi a Evropu vidí v islámských hordách, neomarxismu a ohrožení národní suverenity.

Třeba Benjamin Kuras dostal 7,09 procent, Ivan David, známý vydavatel Novérepubliky 5,49,Klausův Ladislav Jakl 6,39 a Petr Hannig 2,20. Znalec motýlů a amatérský islamolog Martin Konvička dostal asi 4 procenta. Ani Okamurův Josef (Pepa) Nos s 4,47 procenta neuspěl.

Několik týpků z téhle partičky publikovalo i tady na blogu a měli karmu nebe se dotýkající, hodně přes 40, jak píše Arnold Amicus. Na tom je vidět jaká je to ve skutečnosti minoritní partička, tak či onak postižených jedinců :-)

27 0
možnosti
Foto

Zdá se, pane Ševčíku, že si občané České republiky tak nějak začali uvědomovat co se děje a začali rozlišovat jedince, kteří mají co říci a jsou obdařeni nikoli alternativní inteligencí od těch, kteří jen mlátí prázdnou slámu.

Po včerejších volbách jsem potěšen, ačkoli ostravské výsledky nepovažuji za zásadní výhru (tedy vyjma těch senátních, jak uvádím v blogu)

Pěkný den.

14 1
možnosti
MH

a tak se za nás Ostraváky rval a ty kreatury ho nezvolili:-(

3 0
možnosti
Foto

Bo my u nas take pěruny nechcem. ;-D

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MB

Tak čerstvý vzduch od Jirky - v Ostravě nebude! S oblibou píši, že přijde doba historiků a lékařů, budou zkoumat M. Zemana - přidávám tam i J. Paroubka. Konec konců i L.Sulovský se tam hodí. Prostě vylezu na horu a jsem nahoře. Přesto mne Buldozer fascinuje nejvíce! Přátelé, sice nejsem schopen být normálním chlapem - manželem a hlavně otcem - S tím mám potíže - nejsem schopen to zvládnout! Přesto se vám nabízím - Chcete mne? Rád vypomohu! Jsem přítulný a hravý ! ... :-)

13 0
možnosti
Foto

Ale jo, vidím to stejně. A jsem rád že ty existence neuspěly. Potěšující je fakt, že ani SPD si skoro nevrzla, o komunistech nemluvě. Ještě větší radost mám ze vzestupu ODS (také jsem k tomu přispěl). Ale největší radost mám z vyprofilování politické scény opět na levici (ANO a malé subjekty) a pravici (ODS a malé subjekty). Parlament je teď levicový. A upřímně řečeno, ANO jako levice je mi sympatičtější než ČSSD a KSČ(M). Morálně jsou na tom stejně, ANO díky předsedovi asi ještě hůř. Ale přeci jen nemá ANO ty úplně ztřeštěné levicové rozhazovačky, jsou umírněnější.

A další pozitivum? ANO je stranou jednoho muže. Zanikne společně s Babišem. A to bude těžký úder pro levici. Jsem po volbách naplněn optimismem.

17 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
17 0
možnosti
Foto

Ten by si zasloužil samostatný blog. Ale Rath je přeci jen o cosi vychytralejší.

4 0
možnosti
Foto

Ta porážka Konvičky je zvlášt cenná.Je obtížné porazit někoho,za kým jde "všechen lid" a kdo zachránil národ před islámem.;-)Jyrka dopadl nakonec na procenta lépe než další vysoce karmovaní "vlastenci" Jakl nebo Hannig....

6 0
možnosti
LB

Také mě potěšilo, že s Konvičkou na severní Moravě voliči vyběhli stejně nekompromisně, jako v minulých senátních volbách voliči v jižních Čechách.

Ještě větší radost mi udělalo zjištění, že u nás i v sousedních městech si neškrtl spolek pana Okamury.

A u nás dokonce nevyhrálo ANO... :-)[>-]

8 0
možnosti
PL

Je naprosto jasné, že nebýt Topolánka, Kubiceho, Sobotky, Zemana, Kalouska, svobodných zednářů, iluminátů, Bilderbergu, Sorose, sionistů i antisionistů, trockistů

Zdroj: https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=682108

...

Zapomněl jste na Vodvářku;-D, pokud teda nejste sv.zednář,sionista nebo trockista

Jinak samozřejmě karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Pane Langere, už jsem zde několikrát provedl svůj coming out. Jsem řízen CIA, Mossadem a tajnou službou republiky Džibuti. Prachy samozřejmě beru v jejich měnách (a propos, nechcete šekely?). Jinak jsem trockisticko-sionistický židozednář.

Šalom.

5 1
možnosti
JH

Dost ubožácké kopání do politické mrtvoly, u tohoho autora ani příliš nepřekvapuje:-)

7 2
možnosti
Foto

Pakliže by pan Paroubek byl politickou mrtvolou, jen stěží by byla Ostrava olepená jako portréty, slibujícími, že Ostrava bude v Praze slyšet.

Ujišťuji Vás, pane Havránku, že pokud pan Paroubek opravdu zmizí z politické scény, nebude mi stát za blog.

Pěkné nedělní ráno.

18 1
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,96
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám