Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byl jsem autorem osočen, že mu kazím vtip. Tak to se omlouvám, ale, podle mého nazoru, vtip může zkazit vždy jen autor. Ti ostatní mohou vtipu pouze nerozumět,

Ale, pokud je vtip politickou agitkou, tak agitačni podtext ten rádoby vtip jasně přebíje.

5 0
možnosti
Foto

Napsal jsem, že jeden troll musí kazit vtip. Jsem rád, že se poznal.

10 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu a pěknou neděli.

0 0
možnosti
OK

O52t25a 37K80i13n81c

29. 9. 2018 22:54

Tomáši, doufám, že se na mne nebudete zlobit, že jsem si dovolil tento blog dále sdílet na své FB stránce.

1 0
možnosti
Foto

Naopak Oto, je mi ctí.

0 0
možnosti
ČP

Vtipné, ale bohužel jste vůbec nepochopil podstatu věci.

2 0
možnosti
Foto

Možná nechápu podstatu věci, vy zase vtip.

2 0
možnosti
OS
Foto

Děkuji a jsem rád, že to není vždy. Démon souhlasu je něco, co mne děsí.;-)

0 0
možnosti
PS

Následovat bude zajišťovací příkaz, aby pan Novák uhradil předem daň z příští svatby, protože jak známo, největší příčinou rozvodů je svatba. A jelikož po rozvodu bude pan Novák oškubán, tak státní správa je přesvědčena, že by mohl být ohrožen jeho daňový odvod z příští svatby.

Vítejte v Babišstánu.

18 0
možnosti
Foto

Musím konstatovat, že už dlouho jsem se tak upřímně nezasmála, pane doktore. Dokonce ani u vtipných blogů známého humoristy pana Nožičky. Sice mi chybělo podrobnější rozepsání finančních darů, potažmo dárců, pro pana faráře a ministranty, ale budiž. Jinak mě velmi zaujala vámi zmiňovaná restaurace "U vystřelenýho voka". Nevím, zda a kde se nachází ta vámi zmiňovaná, ale jedna toho názvu je v Praze na Žižkově. Jednou jsem ji s kamarádkou ze zvědavosti navštívila (právě kvůli tomu názvu) a byl to zážitek, na který do smrti nezapomenu. Ale je pravda, že nakládaný Hermelín tam měli vynikající.:-)R^

6 2
možnosti
Foto

To víte, paní Jandová, občan Novák se zatím učí. Ale neklesejte na mysli, on se to spolu s dalšími deseti miliony občanů jistě naučí a vyvaruje se Vámi popsaných chyb. Děkuji za návštěvu.

2 0
možnosti

Zasloužená karma. R^

11 0
možnosti
JV

Karma. Vtipně popsána skutečnost poněkud smutná, že po listopadu 1989 se pokouší každý potentát svým voličům dokázat, že je ještě větší idiot, než všichni před ním. Vzpomínám na volební program Občanského fóra z roku 1990: Sbírka zákonů za každý rok bude přehledná a její rozsah nebude větší, než útlý školní sešit.

23 0
možnosti
Foto

jo, a daňové přiznání jeden list papíru....R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 35,03
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám