Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Opakovaně tvrdím, že A. Babiš by měl svou cenu - kdyby nebyl v tak Kolosálním střetu zájmů. Pak by bylo i hezké, ze vedle Cyrila a Metoděje, zase k nám kdosi připutoval. Je úplně směšné se domnívat, že "Žádný vliv nemá" - o Svěřenecké fondy se nestará. (Vždyť to ani nejde !). Opravdu jeho vliv se blíží době Komunistů. Přidej se - pomaž se = Něco kápne. Tu a tam něco vyteče, nyní tedy účelové ovlivňování denního tisku. Kdybych byl Babišem a dostal dotaz - Samotřejmě bych zatloukal a sám si sdělil - Boha jeho - a přečo som je kupoval ? ... :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Není hanbou udělat chybu, to se totiž může stát každému. Ale setrvávat v jakémsi "uzavřeném nevědomí", jakoby se nic nedělo, to už by bylo na pováženou. Četl jsem článek Petry Procházkové a chápu její vysvětlení i důvody odchodu.

8 3
možnosti
Foto

Já taky, Marku. Jen mi vadí, že jí to trvalo tak dlouho....

2 2
možnosti
Foto

Karma, ale nejhorší je, že místo těch slušných, nebo těch, co prozřeli, se najde dost jiných prodejných.:-/

4 2
možnosti
Foto

Jsou v každém národě, paní Jandová. Jde o to, aby těch slušných bylo více.

1 1
možnosti
Foto

Jemně , jasně, zřetelně. Karma!

18 1
možnosti
JF

J77i35ř17í 10F62o21g20e51l

25. 9. 2018 12:39

Víte, na paní Procházkovou mám poněkud jiný názor....

Známe kam je paní Procházková zaměřena, jak je promuslimská. Pokud ji LN, potežmo Babiš, dlouhá léta platili - vůbec jí to nevadilo. Jakmilo došlo na lámání chleba, intimigrantské postoje AB, polemiku o tzv. sirotcích, náklonnost k vlastním zvítězila. Tak to u nich chodí, oni jí to vynahradí.

9 7
možnosti
Foto

Pane Fogele, na paní Procházkovou můžeme mít různé názory. Mne třeba imponovaly její reportáže z Čečny.

Jinak je ovšem podstata článku o něčem jiném......

8 1
možnosti
JS

Karma R^ a před chvílí jsem se dozvěděla, že z LN odchází profesor Martin Putna..

8 1
možnosti
Foto

Zůstane tam nejspíše jen pan Lekó. Ale je mi smutno, protože kdysi byly Lidovky tím lepším čtivem, měl jsem je k dispozici už v roce 1988. Teď už je 6 let nečtu.

7 1
možnosti
Foto

... nevím, zda-li končí, ale snad některým dochází, komu a čemu pomohli; a tato země, demokracie, svoboda ... ani jedna z nich to vskutku neníR^;-)

11 0
možnosti
Foto

souhlasím s Vámi, Karle. Trochu mne děsí představa, že to přinejmenším někteří vědí a že jim to je jedno.

4 1
možnosti
MS

Souhlas R^R^

Obávám se však, že fascinace Babišem zdaleka nekončí. A je to vidět i zde na blog.idnes. On ale taky pro to dělá všechno možné. Spousta lidí, kteří vše poměřují jen podle výše svého důchodu či platu, mu to znovu "hodí".

15 1
možnosti
Foto

Což, ale, není 100% pravda. Je fakt, že mnozí důchodci takto asi uvažují, ale já si v tzv. "vrátnici" (zrovna včera mi přijeli Argentinci) vydělám dost, aby nějaká tisícovka od Babiše nehrála velkou roli.

Pokud Babiš nepoleví, znovu mu to hodím, prostě proto, že převyšuje "zbytek pelotonu".

4 11
možnosti
PJ

P69e19t77r 62J65í14l33e68k

25. 9. 2018 11:54

Já se děsím toho, jak "agrofertizace" venkova a to zemědělství i lesnictví může proměnit naší zemi v poušť. Lidé, kteří se o tuto oblast nezajímají, vůbec netuší následky Babišovských metod hospodaření.

19 1
možnosti
Foto

To, ale, je vina EU "oteplovačů".

4 1
možnosti
  • Počet článků 979
  • Celková karma 35,00
  • Průměrná čtenost 2549x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz