Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......Zvědavost mi nedá, znovu jsem se vrátil Vypadá to, že doženete blog pana Větvičky, kdy dvě letadla shodila tři mrakodrapy, pokud se týká počtu čtenářů. Zatím ale pan Větvička vysoko vede!

Ještě něco k zamyšlení.....jednou president Zeman dožije, kdo po něm ze známých kandidátů asi nastoupí? Jsem opravdu stár, budu pravděpodobně pod drnem dřív než náš president doslouží, tak nad tím často uvažuji.

Co byste řekli tomu, že jedním z kandidátů by byl Babiš? Měl by šanci po těch plivancích, které tu denně čteme! Nebyly by proti tomu v Praze na Václaváku stotisícové manifestace? Uvažujte, prosím a určitě se ozvete! Díky za vaše budoucí názory! !!!!!!

4 2
možnosti
JC

J62i37r61i 10C88e44e

26. 9. 2018 11:09

Váš blog je lacinou manipulací. Babiš dělá z toho co mu vytýkáte přesně to samé, co dělají/dělaly strany sdružené v "Demokratickém bloku":

- lže, pokud mu lži mají přinést profit,

- krade, pokud má příležitost,

- manipuluje, pokud mu oblbování voličů má přinést jejich hlasy,

- získává a využívá kompro na politické oponenty/partnery, pokud mu to zajistí strategickou výhodu...

Tvářit se, že výše popsané jest výlučně Babišovou doménou se jeví, po cca 30 letech tuzemského budování demokratury, jako výraz naivity.

Angažmá intelektuálů v dresech extremistických protisystémových stran typu Zelení, Piráti, TOP09 nebo SPD vám zřejmě nevadí. Asi považujete trockismus a permanentní revolucionářství za přínos.

P.S.: Odsouzenci na smrt velebili Stalina nikoli proto, že by i v okamžiku smrti věřili idejím proletářské revoluce a Stalinově velikosti, ale zcela pragmaticky počítali s eventualitou, že tím pomohou svým blízkým.

Vyšetřovatelé NKVD ostatně často obviněným slibovali záchranu života, nebo ochranu rodinných příslušníků výměnou za přiznání.

Molotov velmi dobře věděl, že jeho život závisí na Stalinově rozmaru a momentální náladě. Takže ne přes utrpení své manželky v Gulagu, ale právě pro ně Stalinovi spolehlivě sloužil. K tomu viz Robert Conquest: Velký teror - Nové zhodnocení.

10 4
možnosti
ZD

Napsal jste to s nadhledem a rozvážně. Tak to je a tak to bylo. Nadhled, rozum a úsudek. To tady chybí současně s přijetím života takového jaký je. Ti kteří odsuzují ostatní, že vzhlížejí k vůdci sami očekávají kdo jiný to za ně vyřeší. Někteří - i titulovaní - dál vedou jen hospodské tlachy.

5 1
možnosti
VB

Přesvědčení voličů, že Andrej Babiš řídí stát lépe než ostatní je pouhou mediální fikci šířenou nájemnými PR manažery. Stačí vyjet na silnice a dálnice, navštívit některé soudy nebo vyplňovat daňové přiznání.

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=631708

7 1
možnosti
JN

To je zvláštní, pane doktore.

Paní Petru Procházkovou chválíte, že (po několika desetiletích) opouští médium vlastněné Babišem. A tuto svou slohovou práci zveřejňujete v médu vlasněném Babišem.

9 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Náprstku (i za slušnost příspěvku, což mne u Vás těší a překvapuje). Neznám osobně paní Procházkovou. Vážím si její novinářské práce a nevím, jaké měla vztahy s panem Babišem. Každý máme svou hranici, za níž již nelze jít, postavenu jinde. Píši v blogu a v diskusi, že mne mrzí, že odchází tak pozdě. Jinak se k ní nevyjadřuji a to jen proto, že mi chybějí informace.

K tomu, že píši na blogu, v médiu pana Babiše. I zde v diskusi najdete mou poznámku ( u paní Vlkové ), že pokud bych byl byl nucen jen jednou nějak změnit jediné slovo, přestal bych psát. Blog není k životu nezbytný a naštěstí mám jiný způsob obživy. Blog idnes je dle mého svobodné médium, kde si každý v mezích slušnosti, píše, co chce. Pěkné ráno.

3 2
možnosti
Foto

Karma Tomáši :-) ... Pamatuji si, když koupil Andrej Babiš DNES a tuším šéfredaktorku dělala známá Sabina Slonková. Ptal jsem se na Colours of Ostrava na stage Reflexu JXD, co si o tom myslí a zda-li je to známka, že DNES zůstane nezávislým. Odpověděl, že ji zná hodně let a že by nebyla někde, kde by hrozilo ovlivňování zpráv a ztráta nezávislosti ... Po několika měsících odešla ... Myslím, že není třeba cokoliv dalšího dodávat ...

8 3
možnosti
Foto

Jo. Každý máme volbu a je jen na nás, jak s ní naložíme. Dobré ráno celé Tvé rodině, Romane.

0 0
možnosti
SN

:-)....Vidím, že se konečně počet oponentů, kteří to mají srovnané v hlavě a nejsou ideologicky zatíženi, jako autor a jeho roztleskávači zvýšil, což je pro mně, naivu, povzbudivé.

Dnes jsem poslouchal rozhovor s Babišem v 18,00 na Frekvenci 1. Když jsem dojel na místo doposlouchal jsem to do konce. Super! Někteří, jeho kritikové mi silně připomínají doskakující ratlíky, veliký štěkot, ale karavana jde dál! Možná, že se to dá nají v archivu F 1! Dobrou noc! ;-DV

8 3
možnosti
Foto

Jsem rád, že vás velký vůdce potěšil. Co nového slíbil? Co bude zase "zadarmo"? (tedy, co zaplatí vaši vnuci - abyste rozuměl ve svém nadšení). Nebo zase někomu postříkla pole pesticidem? Svěřte se nám...

10 5
možnosti
DS

Kéž by, Tomáši. Kéž by prohlédli i další... Karma

4 0
možnosti

Babiše jsem volil pro neschopnost zájmových stran udělat něco.ANO má u mě zatím ano ale ne věčně jen doufám že zase přijde někdo a zase s tím alespoň malinko pohne. Neočekávám to ale od tradičních zájmových p.stran tam jsou jen politické mrtvoly.

9 1
možnosti
Foto

S kým tě chytí, s tím tě pověsí... Babišovi "lokajové" si začínají uvědomovat moudrost starých přísloví...

3 7
možnosti
ZD

Další vědma, která vidí do hlav lokajů. Vítejte.

8 0
možnosti
Foto

Prosím Vás, dejte mi nového vůdce a rád po něm skočím. Co jsem čekal od Babiše, asi to co jiní, že se ty zaběhnuté strany a straničky zamyslí kde udělaly chybu, poučí se s krizového vývoje. zbaví se kmotrů a vůdců staré generace. A jak jsme na tom? Křeč zvaná Babiš, nikdo nehledá, kde sám udělal chybu, to on, on, jenom on. Dejte mi, prosím, a nemusí to být zrovna vůdce, stačí mi jen předseda strany a já ho budu volit. Babiš je pro Vás zlo a morální bahno a stále hledáte jak se jej zbavit, ale co bude potom, až toho tímto způsobem dosáhnete - zase jen zlo a morální bahno?

12 3
možnosti
ZD

Přesně jste vyjádřil mé pocity a naděje, které vkládám do volby hnutí ANO. Zatím.

8 1
možnosti
  • Počet článků 979
  • Celková karma 34,86
  • Průměrná čtenost 2549x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá, s nikým nesoutěží a nepotřebuje tím pádem nad nikým vítězit. Příležitostný herec, nejčastěji v roli starého, protivného Žida.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz