Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
Foto

Zdá se, že pan MUDr. David Rath bude ve svých 75 letech omilostněn....

5 0
možnosti
PK

Nechci se Ratha zastávat, nemám důvod. Jen:

- dost si zbytečně nadělal do bot, že pozurážel kde koho. Kdyby byl příjemnější a ohleduplnější, tak by možná žádná aféra nebyla. Podle mne takových odklonů a sviňáren je, jenom ...

I v Americe na dotaz, kolik můžete vyfasovat, se odpovídá ..... záleží jaké máte "lojery".

2 0
možnosti
JL
Foto

Inspirativní článek ! Hned mě napadlo, jak je asi vzdáleno odsouzení Andreje B., nedokážou-li soudy ukončit případ půl roku sledovaného, odposlouchávaného, s penězi v ruce dopadeného a spolupracujícími svědky usvědčeného Davida R.

13 0
možnosti
Foto

Jsem stejného názoru. Demokracie je v tomto případě bohužel velmi slabá.

1 0
možnosti
MS

Já nevím, co proti panu dochtoru Rathovi furt máte. Jeho Excelence biskup Baxant s ním před pár dny poobědval a přitom družně pohovořil, tak to přeci muší bejt slušnej člověk, né? ;-)

https://www.lidovky.cz/politika-a-cirkev-u-jednoho-stolu-litomericky-biskup-obedval-s-rathem-mluvili-i-o-islamu-g6p-/zpravy-domov.aspx?c=A180911_104348_ln_domov_jho

2 1
možnosti

Biskup Baxant bude svatý muž, jak jsem ho před léty poznal. Ale, že by poobědváním se svatým mužem člověk získal zásluhy o nebe, se mi moc nezdá! :-)

0 1
možnosti
AL

V dnešní době by ze Švejka udělali rudého komisaře, komunistu, nepřítele NATO, odpůrce Havla a protestovali by na Václaváku, aby ho vyhodili ze Svazu spisovatelů, protože chodil na pivo s nějakým "estebákem".

:-)

1 10
možnosti
VR

To jsi celý vymyslel sám Arnolde Amicusi?8-o

13 0
možnosti
DV

D13a12v74i70d 21V57l37k

15. 9. 2018 10:22

Já myslím ,že v dnešní době by byl Švejk jako ryba ve vodě.

4 0
možnosti
LB

Třeba by kandidoval do Senátu :-)

7 0
možnosti
LH

Par rád pro blogera Idnes :-)))

1. Nejdřív napiš za všechno může Babiš

2. Druhá věc je známá musíš kopnout do Zemana

3. Když chceš vyhrát fanty pochval imigranty

4. Vysoky uspěch mít správné blogery pochválit

5. A pro úspěch jediný hlavně pochval adminy

4 10
možnosti
Foto

Karma.Příjemné čtení o nepříjemných věcech.....jsem opravdu zvědav kdy si Rath odsedí i zbytek.Pokud dnes nestačí,když zloděje chytnou v noci za ruku s krabicí plnou peněz,tak co potom ti ostatní....?:-/

11 0
možnosti
Foto

Jsem tak nějak na pochybách, že to ještě stihne. Dík za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,62
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám