Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O63t25a60k88a96r 76S42e31k48l

20. 8. 2018 18:18

Karma Tomáši , za obsah i formu. Tím myslím až podivuhodnou slušnost a distingovanost textu.

Mám jenom poznámku. Další neomalenost MZ - nepromluví k srpnovému výročí . Prý už vše relevantní řekl . Mno - nám pamětníkům nemusí nic připomínat či vysvětlovat ale kvůli mladé generaci by mohl pár slov k tomuto fatálnímu výročí z Hradu utrousit. I když , možná je lepší mlčení -kdo ví , jaký bonmot by zase spáchal.:-/

21 1
možnosti
KT

Musím říci, že Miloše Zemana v podstatě nesnáším, ale rozhodla jsem se, že to prostě půjde mimo mě a třeba se dočkám něčeho lepšího.

Protože jsem ale pamětnice, bylo mi devatenáct, nevyjádření se k výročí ruské okupace, mě osobně tak hluboce urazilo, že mi nevadí ani obhroublá Hutkova píseň. Je to tak nepředstavitelná prezidentova neúcta k vlastnímu národu, že na to slova nestačí. Za mě se rovná Gottwaldovi a Zápotockému, což byli odpudivé figury české historie.

Tenkrát to byla pro národ, a hlavně pro mladé lidi, taková rána a zmaření nadějí, že to silně cítím ještě dnes. Byli jsme asi naivní, ale opravdu a upřímně jsme věřili, že se něco změní.

9 0
možnosti
PK

P73a87v86e63l 14K93a57r59a98s

20. 8. 2018 18:01

Chudák pan Čermák. Jeho frustrace, že by měl v diskuzi pod svým blogem argumentovat a obhajovat sprostoty a hulvátství pravomocně odsouzeného lháře Z*mana, je zřejmá.

17 1
možnosti
Foto

S článkem souhlasím. Miloš Zeman až brutálním způsobem rozděluje společnost. Na druhé straně bych však neupozaďoval tu "společnost". Někdy se táži sám sebe, jestli tu nemáme Miloše Zemana na společenskou objednávku. Vždyť něco podobného se stalo i v USA.

2 0
možnosti
Foto

No, já jsem psala už někdy před dvěma lety, že Zeman společnost nerozděluje, ale vědomě rozeštvává. :-)

14 1
možnosti

Bylo to vůbec nutné, reagovat na bláboly toho pomatence?

1 1
možnosti
JZ

Já hlavně nechápu, proč blog křiváka a zbabělce Libora Čermáka visí mezi doporučenými.

3 0
možnosti
ČP

Zeman se dobrovolně zařadil do hvězdné pěchoty. Šel do toho v době, kdy už na to neměl, což si nepřipouští. Navíc se svoji mstivou povahou.

Jsem rád, že k 50. výročí Okupace nepronese žádný projev. Putin bude mít také radost. Třeba jej za to pozve na dovolenou na Krym.

5 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
23 0
možnosti
Foto

Nechtěl jsem příliš rozšiřovat spektrum pochybení hlavy státu.

3 0
možnosti
Foto

Jasná karma R^ ... prezidentem nemůže být člověk, který se i před přítomností u českých korunovačních klenotů opije jako mužik ...

13 0
možnosti
Foto

Máš pravdu. A mne fascinuje, jak je ta jeho opice zpochybňována. Nejlepším argumentem je to, že jsem tam nebyl....;-D

6 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, i když téma moc veselé není.

0 0
možnosti
OK

O94t16a 90K44i45n15c

20. 8. 2018 16:41

Blogy autorů. kteří se bojí diskutovat ani neotevírám. nejedná se pouze o Čermíka, takových je víc.

2 0
možnosti
Foto

A jak poznáte že autor neotevřel diskusi? V poslední době se idnes potýká s technickým problémem, kdy se diskuse nezobrazuje. To znamená, že nečtete blogy?

0 0
možnosti
Foto

To je dost pozdě se ptát, jestli se tam smíme navážet. Už se tam navezl skoro každý, kdo po tom zatoužil.

4 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,68
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám