Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

A28d46a28m 17M20a62l70ý

20. 8. 2018 22:58

Čermák je troll a snaží se vzbudit emoce. Ale vážně to nemyslí. Proto nemá diskuse. V diskusi by se odhalil.

2 1
možnosti
JP

J47a36n 10P59a51v23l53i71š

20. 8. 2018 21:25

útočit jsem v žádném případě nechtěl,ale máte naprostou pravdu ,RESPEKTUJME SE.

0 0
možnosti
JP

J18a82n 93P81a72v98l27i66š

20. 8. 2018 20:25

Já osobně bych byl pro,aby diskuse k jakémukoliv článku byla otevřena automaticky.Pokud otevřena není,tak je blog naprosto k ničemu.Pan Čermák asi nemá charakter ,který bu mu dovolil diskusi u jeho článku otevřít.Asi se bojí,že mnoho diskutujících pod jeho blogem by mohlo snížit jeho Ego,pokud vůbec nějaké ještě má.

13 1
možnosti
OP

Proč útočíte? Někdo zkrátka nemá hroší kůži a štiplavé poznámky ho rozedírají. Proč by se měl nechat takový člověk ničit? Jme přece každý jiný, respektujme se

5 3
možnosti
Foto

Díky za příspěvek!

V okamžiku, kdy p,Čermák usekl diskuse pod svými výtvory, jsem jeho příspěvky přestal číst úplně. A víte co? Vůbec mi to nechybí. Doporučuji udělat totéž:-) Jenom je mi líto lidí, kteří s ním musí zasedat v Zastupitelstvu a ještě více dětí, které "vychovává".

A k našemu p.prezidentovi - když kdysi mluvil vulgárně v přímém přenosu Českého rozhlasu, jeho obdivovatelé velmi rychle přijali vysvětlení, že vlastně "nazývá věci pravými jmény". Měl jsem na tohle téma tenkrát velmi neúspěšnou diskusi s jedním prodavačem tady u nás. Zajímalo by mne, proč p.prezident nepokračuje dál a nepojmenuje srpnovou okupaci před padesáti lety. Možná mu už došla pravá jména? Inu, nezbývá mi, než zítra vyvěsit červené trenýrky a poslechnout si p.prezidenta Kisku.

25 0
možnosti
PK

v souvislosti s useknutím diskuse .....činím totéž, nemá to smysl číst..

2 0
možnosti
MS

Není co dodat. R^R^

Snad jen připomenout první Zemanova slova po druhém zvolení: "Teď už mě nemůže nikdo porazit, protože po třetí už kandidovat nebudu" (volně citováno), která zcela jednoznačně dokazují jeho motivaci. :-/

12 0
možnosti
Foto

Ano, je jasné oč jde. Služba vlasti to není.

8 0
možnosti
Foto

Ale proboha, jen se sprostě navážejte stejně, jako jste to dělail dosud. Žádný problém, Ale čiňte tak alespoň vtipně, to co jste dosud předvedli bylo spíše jen trapné.

3 16
možnosti
MK

Rv V tom navážení je rozdíl; trefně vyhmátnout chybu (tedy dle názoru pisatele) a slušnou formou ji zveřejnit a nejlépe se zasláním na prezidentskou kancelář, to beru.

Ale to navážení je převážně frustrační; v předvolebním klání lze leccos odpustit, ale pokračovat ve stejném tónu po volbách je malé. Chápu ten stres, kdy Drahoš byl jasným vítězem, zvláště dle ČT a pak.... Demokrat většinovou volbu přijme a vítězi případně blahopřeje, ale takových se našlo jen poskrovnu; zato moralistických a nenávistí prošpikovaných výlevů z menšinové skupiny zvané pražská kavárna byla a je přehršel. Tito a ne prezident rozdělují populaci; jedním z důkazů je např. reakce na kriminální čin Stohoven, jejíž aktivity stojí za rozdělovník po prvních třech písmenkách.

4 7
možnosti
Foto

Poslyšte, pěvče, už jste psal, že na mne nebudete reagovat a znovu tak činíte. Jak lze reagovat na výpady zřetelně nemocného starého člověka, jehož leitmotivem je pomsta, chlazení si žáhy na svých protivnících? Pokud mne paměť neklame, tak pan Drahoš panu Zemanovi pogratuloval k vítězství, stejně jako ostatní kandidáti. A byl to pan Zeman, který v první řeči doporučoval svým protivníkům cosi o držení huby.

A o spolku Ztohoven jsem nic nepsal, tak proč to tu taháte?

Dejte si nějaký kuplet, to vás uklidní.

12 3
možnosti
JH

J68a18n 42H38a72r42v82a49n

20. 8. 2018 18:45

Nikdy jsem neslyšel, že by prezident Zeman "označil ty z opačného voličského spektra za hnůj "

Často se tak vyjadřuje o novinářích, stejně jako předchozí prezident, byť ten mírnější formou.

Můžete pro uvedené uveřejnit nějaký odkaz, nebo šlo jen o to "si kopnout" a tím si ulevit. Dělají to i jiní, třeba to pomáhá :-/

5 2
možnosti
Foto

Odkaz zde bohužel nedám, ale naposledy to bylo docela nedávno, kdy takto nebo velice podobně označil ty, co proti němu protestovali. Bylo to docela široce publikováno jak v televizi tak i v tisku, takže se mi nechce věřit, že byste to minul

11 1
možnosti
PL

P69e76t49r 44L95a19n75g41e29r

20. 8. 2018 18:30

Budu se držet titulku vašeho článku. Navážení se nejen do prezidenta, ale i jiných politiků je pěkná tradice. Miloval jsem kdysi vtipy Husákovi, Brežněvovi, Biljakovi a dalších a nejvíc se mi na tom líbilo to ústní šíření a pocit zapovězeného.

Když je to navážení vtipné, je to fajn a může být i lehce vulgární, pokud to podtrhne vtipnost. A myslím si, že vtipné dobírání je také nejúčinnější a svým způsobem může být i kritikou.

Je to ale vždy věcí osobního vkusu, zatímco Hutkova písnička mi připadne jako paskvil, takové paní Jandové se líbi.

Tedy nechal bych to na posouzení každého člověka a rozhodně bych mu ten názor nevymlouval. Jinými slovy, ať si pan Čermák myslí co chce.

10 0
možnosti
Foto

Tak samozřejmě to takhle je. Ale ztrácet čas kvůli p. Čermákovi?

6 0
možnosti
JZ

Ale já jsem celkem rád, že občas někdo otevře možnost reagovat na blogy zbabělé skety Libora Čermáka.

15 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,48
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám