Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

to je teda bigband!

3 1
možnosti
Foto

A to jsou jen 4, považ....

1 0
možnosti
DS

Kdyby to nebylo tak šílený, tak je to legrační. Díky, TomášiR^

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Radima "-" ;-).

4 0
možnosti
Foto

Lidé, kteří ani neumí pořádně český pravopis, zde horují pro zrušení Senátu... To je taky bizár

6 1
možnosti
Foto

Karma.Pár kašpárkovských postav by se ještě našlo,třeba kandidát na vše Hannig,zde ovšem velký borec....ovšem na druhé straně je naděje,že do politiky vstoupí přes Senát nové tváře a zajistí dustojné a zvlášt v dnešní době potřebné fungování Senátu.

5 0
možnosti
JL

Pěkné panoptikum.;-DR^

5 0
možnosti
Foto

Karma, upřímně, pár let nazpět by mě nenapadlo jak moc tragikomická, ale spíš tragická situace bude. A to není nejhůř, včera jsem u nás v Plzni míjel obr plakát, který prodával vstupenky na besedu s Kájínkem, až bude kandidovat on to bude teprve vrchol.

6 0
možnosti
KT

Doufám, že jste neodolal, mohl byste nám o tom poreferovat.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Já snad začnu koukat na zprávy ze senátu, Tome;-D

3 0
možnosti
KT

No vám Jene, nic jiného nezbyde. Na psí hlídky se nezmůžete, o kočičím komandu se zatím neuvažuje, tak co jinak s načatým večerem.

Pokud byste nebyl v obraze, tak výše v diskusi máte odkaz. Já brečím smíchy už od odpoledne. Když jsem to dočetla, klikla jsem si tady na pana doktora a už nemůžu. Kdybych to nepsala zrovna vám, tak bych přísahala, že žiju v Kocourkově, takhle musím napsat, že jsem se nechtěně ocitla v blázinci.

Blešímu cirkusu pana doktora Vodvářky a mozkovému trus(t)u zdar a podloudníkům pochytaným psohlídkami zmar!

1 0
možnosti
VS

Senát zrušili takové demokracie jako je Švédsko, NovýZelan či Bavorsko. Už před více jak deseti lety jsem psal, že se má Senát zrušit jako zybtečná organizace.[>-]

2 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma. R^:-)

9 1
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 35,09
  • Průměrná čtenost 2552x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám