Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to je jak antikoncepce;-D

pokud si to přečte nějaký nezadaný mladý muž obávám se, že radši zůstane singl-ale děvče asi taky-prát chlapovi fusekle a ještě být obviněna že něco narušuje-nedivím se že takové ženy likvidují zbytek vodky

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to je perfektní analýza.:-)

2 0
možnosti
VV

Domnivam se, ze hlavnim smyslem manzelstvi je nahradit oci partnera nevidiciho hledany predmet. Aspon u nas je tomu tak. Co nemohu najit ja, vidi zena a naopak.

0 0
možnosti
Foto

ano muž a žena jsou komplementární prvky ale existují jedinci kteří si vystačí sami;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DÚžasně napsané, četla jsem jedním dechemR^. Když byly děti malé, byly role nás rodičů otočené...neměla bych problém, mít v každé místnosti jedny nůžky, ale bylo by mne spočítáno, kolik se tu povaluje zbytečně investovaných peněz.... Ale často jsem slýchala: Kam jste mi dali...

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že popsané je natolik universální, že se v tom tak trochu pozná každý. Dík za návštěvu a přeji pěkný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Diogenes: Miláčku, nevíš, kde mám peřinu?

Jako bych to viděl. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

No, to je už katastrofická vize, Jene. Dík za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

R^Platí to i naopak, když do uspořádaného holčičího prostoru vstoupí muž a začne zavádět ty svoje pořádky.

2 0
možnosti
Foto

Neznám, jde nepochybně o zcela ojedinělý případ.....

1 0
možnosti
KT

Po přečtení vašeho článku jsem zjistila, že jsem muž. Na stole mám nepřehledno, ale vím kde co mám a nářadí a nástroje mi kradou všichni kolem.

5 0
možnosti
Foto

Pobavilo tím více, že to je bezmála přesný popis "nebetyčných trápení" v naší domácnosti, proti nimž jsou utrpení mladého Werthera jen slabým odvarem.

2 0
možnosti
Foto

Ach jo, to, že v tom nejedu sám, není zásadní útěchou....

1 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,74
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám