Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tome, tak jsem se zlobila, že jsem zase focena u jídla, až je nakonec vidět jen vidlička! A já Ti tímto děkuji, že jsi mě "oříznul" a žvanec zůstal pro tentokrát mimo záběr! ;-D;-) Záhadou mi zůstává, co ta Kája vyjadřuje tím pohledem a spojenými dlaněmi. Je pravda, že přišla hladová, po jídle se hned zaprášilo, zřejmě loudila kus žvance..hmm, že by tímto byla vyřešena záhada zmizelé vařené brambory plněné jakýmsi krémem během pózování u banneru? ;-D

Pěkné fotky, hezká vzpomínka R^

A ještě info pro "zadní stůl", našly se tam sluneční brýle!! Mám je doma, kdo je postrádá, ať napíše do redakce, ať mi dají vědět, že je donesu přímo tam nebo mi napiště na blogmail, domluvíme se na předání! :-)

Hezkou neděliV

3 0
možnosti
Foto

Dělal jsem, co jsem mohl, Mirko.

1 0
možnosti
Foto

Díky za moc pěknou fotoreportáž ze srazu, kterého jsem se kvůli velké vzdálenosti nemohl zúčastnit. Zdá se, že setkání proběhlo v pohodě. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

R^ráda jsem konečně poznala osobně ty, které tak ráda čtu:-)

1 0
možnosti
Foto

Ježíš,já tady vypadám:-(

3 0
možnosti
Foto

Karle, poděkování adminům za večer....

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji, pěkně jsi to zaznamenal a vystihnul;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Asi to vystihuje atmosféru a jsem tomu rád. Snad se mi to příště už termínově podaří. Dík za reportáž.

6 0
možnosti
PL

Pěkně jste to trefil, galérie mých oblíbených blogerů. Karma.

2 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,59
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám