Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Vidno dobrou náladu - vzácný to jev v poslední době. Tak snad úsměvy neopadnou a vydrží :)

3 0
možnosti
Foto

Dobrá nálada mezi dobrými lidmi je normativem....:-)

3 0
možnosti
JZ

Paráda, muselo to být pěkné. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, díky, ráda jsem tě viděla a ještě radši si s tebou povídala! V:-)

2 0
možnosti
Foto

Ačkoliv jsem brzda, přišla jsem pozdě a některé tím pádem minula, krásně jsem se pobavila! Konečně jsem mohla postiskat v náručí Vlčáka a některým známým z fotky přiřadit i osobnost.

Bezva to bylo, díky a zase někdy nashle!

4 0
možnosti
Foto

Ostrava....konec října.....;-)

0 0
možnosti
Foto

PS: Nesnídal jste náhodou v sobotu u "Petra"??? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Jo, to jsem byl já....

1 0
možnosti
Foto

Vy jste to tak pěkně zdokumentoval. Jsem taky nováček, zvědavý nováček :), ale ta jména prostě napoprvé nedávám. Gratuluji k ceně. Setkání bylo pěkné. Ještě, že jsem se taky vtírla.

2 0
možnosti
DV

D54a40v80i18d 14V48l40k

17. 6. 2018 19:39

Bohunko ,rád jsem tě osobně potkal a strašně se těžím na ten nepřístupný blog :-D

2 0
možnosti
DV

D76a12v26i14d 83V85l96k

17. 6. 2018 19:16

Ty lid musí mít člověk rád. Je to moc fajn , že někoho baví to stejné jako mě a je taky fajn, že se většinou sejdou spíše ti pozitivní optimisté, než ti pesimističtí bojovníci za lepší zítřky.

Dámy byly krásné, milé a inteligentní, muži byli moudří a znalci života. Hubeňáková je stejně krásná a vtipná jako na blogu , Vodvářka stejně šarmantní, charaktení intelektuál. Marek stejně laskavě vtipný bonvíán. Alžbeta žena s velkým "Ž" a takhle bych mohl pokračovat do alelůja.

Tak děkuju Patriku a Karle , že jste nás pozvali ,bylo to fajn. A ještě bych chtěl napsat s čím se skromný Tomáš nepochlubil.

Cenu redakce za rok 2017 dostal právě Tomáš Vodvářka a myslím , že právě on si to opravdu zasloužil!!R^:-) Takže dobrá volba Admini.

8 0
možnosti
Foto

No vidíš, ještě že jsi to zmínil! Na cenu redakce jsem dočista zapomněla! Tomáši, gratuluji!

A díky za ten kompliment V

4 0
možnosti
VF

Věro, nezáviď. Jestli chceš příště jít na takové prima setkání, piš dobré blogy. Upřímně řečeno, na to nemám a vám všem děkuji. Pište dál.:-)

3 0
možnosti
Foto

Věro, neblbni. Přijít může každý, kdo se včas přihlásí :) Klidně se příště přidejte!

2 0
možnosti
Foto

H31a13n45a 44V67l95k30o73v79á

17. 6. 2018 17:12

Tak jsem se sem mrkla při nedělním odpoledním kafi a musím říct, že někteří mí oblíbení blogeři jsou takoví jak si je představuju.

Nicméně jsem si vždycky dávala pozor na "ty správné party" a popravdě ani teď nechápu proč se na srazu blogerů (a tak nějak té ostentativně správné party) se muselo řešit estébáctví. 8-o

2 0
možnosti
Foto

Příliš malý prostor pro vysvětlení, paní Vlková. Ale bylo to zajímavé.

1 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,68
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám