Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alžběto, v Americe jsou prostě machři.

3 0
možnosti
Foto

Blog se objevil v pravou chvíli! Právě jsem se došoural domů z návštěvy tří obchodů (jeden supermarket, čí co) a lékárny (pro antidepresiva). Stakan Božkova jsem požil právě teď, takže šok zvolna pominul a již se strefím i do klávesnice.

Někde jsem četl, že nakupování nahrazuje (některým?) ženám sexuální uspokojení.

Tak se nemůžeme divit. R^

10 0
možnosti
Foto

Podobný výzkum se plánuje, budu Vás neprodleně informovat.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JR

J92a42n 78R19á49ž

3. 5. 2018 13:18

Pane doktore, Váš blog je dezinformačí hoax, který šíří mylnou informaci o rozdílnosti mozkových funkcí muže a ženy.

A že do výzkumu nebyly zapojeny i osoby třetího pohlaví je jasný projev diskriminace, který tento výzkum znehodnocuje! ;-D

13 0
možnosti
Foto

chápu, ale stížnosti prosím adresujte výzkumnému centru Mayo Clinic v Rochesteru.

3 0
možnosti
MB

Z mého domácího výzkumu, 3 ženy ! Osobní pochod do obchodu - považuji za tryznu. I nutná, kutil, tedy těsnění, šroubky a hmoždiny, nalezeno, zaplaceno, odcházím. Ženy mne nutily k doprovodu svého. Zjistil sem, že tam jdou pod heslem - "Zda něco nepotřebujeme" ?! Jsa slušně vychován, vydal jsem auto i svou platební kartu, že "Mne vlastně bude zastupovat". Spokojenost. Tu čumím na internetové bvankovnictví - Žasnu, kde jsem všude byl a co všechno nakoupil ! Platební karta dostane zaracha ! ... :-)

11 0
možnosti
Foto

R^Tome, buď se vědci mýlí, nebo mám doma poklad, tedy unikátní exemplář ženy. Tuším, že by nám experiment naměřil velice podobné hodnoty mozkových aktivit při nakupování, blížící se těm mužským;-)

4 0
možnosti
JR

J20a12n 17R97á32ž

3. 5. 2018 13:27

Také si užívám shody, která u nás panuje v názoru, že návštěva jakéhokoliv nákupního centra je považována za zlo, kterému je nutno se co nejvíce vyhýbat!

2 0
možnosti
  • Počet článků 982
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2541x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz