Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O kvalitě Tvých článků není pochyb..ať už píšeš o svých tělesných parametrech, o politice, i fotoblogy z Tvých cest mě baví :-)Tento článek je jeden z nejlepších, co jsem od tebe četla. Chvíli jsem přemýšlela jak nazvat tu osobu, co se dnes vyblila na sjezdu KSČ(M)...no, napadla mě slova, která by mi v této diskusi kvůli cenzuře neprošla. Možná škoda, ulevilo by se mi...

Ta kudla v zádech prostě bolí....;-(

9 0
možnosti
LH

Ale ten projev na tom sjezdu zas tak hrozný nebyl.... Jsou horší věci..

2 0
možnosti
JN

Je to fajn, že svou nenávist dokážete naroubovat na každou příležitost. Tak si to užijte.

2 9
možnosti

je to smutný, že svou neschopnost "číst" navíc prezentujete ještě v diskusi...ale jo, i Vy si to užijte ..

6 2
možnosti
OK

O78t56a 57K23i74n42c

21. 4. 2018 11:30

Zasloužená karma, díky za tento blog.

4 0
možnosti
Foto

:-)R^Svět je plný symbolů. Z této symboliky však mrazí. Kardinál Beran byl symbolem zásadového postoje proti zlu v jeho různých podobách, a to bez ohledu na to, jestli jsme věřící či nevěřící. Čeho je symbolem Miloš Zeman se mi nechce ani vyjmenovávat, možná stačí říci, že je to takový negativ pana kardinála.

10 1
možnosti
Foto

ano, to jsem měl na mysli. Díky Jiří.

3 0
možnosti
OZ

Tak jsem si právě poslechl Zemanův projev na komářím sjezdu...on je dokonce i "káral", ale káral je ve stylu Milouše Jakeše na Červeném Hrádku...:-)

3 2
možnosti
Foto

Ale nekáral. ,,Jen" jim trošku, lidově řečeno, ,,vypral žrádlo"R^ Ale to nic, asi to mnohým uniklo, že;-) Dost se mnozí z nich šklebili, ale nakonec přece jen zatleskali;-D

1 0
možnosti
MB

Co je to za režim, když nectí ani ten základ ! V.I. Lenin si přál,mateřský bok své matky v Petrohradě - Vysušen, vystaven. Maršál Žukov , výslovně požadoval, aby byl pohřben do země a s pravoslavnými obřady - Byl zazděn do zdi. Veřejný dům i chrám, jsou legální - jsou povoleny. Muž kráčející do nevěstince má asi potřeby. Muž kráčející do chrámu má asi taky potřeby. Miloš Zeman, šel do rudého nevěstince. Asi vypocítil svou naléhavost. Co je to za prezidenta, když nectí, ani ten základ ? Nu, asi je to beran ... :-)

3 0
možnosti
Foto

děkuji Michaelo, i když se mi to dneska moc dobře nepsalo.

1 0
možnosti
Foto

Životním mottem kardinála Berana nebyly ani pomsta, ani nenávist. A to je více, než jakékoli symboly jakékoli doby!R^ Takže: , ,,pomni člověče!"

4 0
možnosti

Cena Josefa Berana je v jeho následování námi! :-)

1 0
možnosti
JV

O prioritách Miloše Zemana nelze pochybovat už dlouho. Jeho účast na bolševickém sabatu, a lví podíl na aktivním zapojení komunistických zrůd do procesu vládnutí, jen dokresluje do jakého morálního bahna jsme se v této zemi už dostali. Obávám se, že dno stále ještě nevidíme a mě osobně je z toho na zvracení. Vám karma.

12 1
možnosti
Foto

děkuji, sleduji osobnostní rozklad hlavy státu a je mi smutno.

2 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,81
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám