Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Výborně, Tomáši, ale jednu technickou si neodpustím: žádný člověk není přestárlý.

1 0
možnosti
Foto

Emrichu, viděl jsem na vlastní oči lidi okolo 90 let, na vozíčcích, o berlích, někteří bez končetin. Byli hodně staří, fyzicky. Duševně na tom byli skvěle a když jsme zpívali, tak oni začali ihned s námi a často přidali sloku, kterou jsme neznali. Pro nás to bylo něco nepředstavitelného. Takové publikum jsme u nás nikdy nezažili.

3 0
možnosti
RC

Dovolím si napsat, že my Izraelci(žiji v Jeruzalémě) též vám obyčejným Čechům(nejen všem polistopadovým vládám) DĚKUJEME za podporu, kterou cítím mnohokrát na blozích či komentářích pod články o Izraeli, většinou negativních.

Jsem opravdu HRDÝ, že jsem původně v Česka.

Jsem na vás fakt HRDÝ, že používáte selský rozum. Že se vám to zdá být normální? V Západní Evropě to zrovna normální není a to nemluvím o univerzitách v západním světě včetně USA.

Vím, že nepodporujete každá rozhodnutí a činy izr.vlády(tak jako MY zde), ale právě díky selskému rozumu jste schopni odfiltrovat a dělat rozdíly mezi činy například radikálů(i ty b-hužel máme) a oficiální politikou, reprezentovanou vládou a Knessetem. Věřte mi, že na západ od Čech to normální není.

Za to vám tady opravdu ještě jednou moc DĚKUJEME ! ! !

10 0
možnosti
Foto

I když jsou i tací, kteří to nesdílejí, tak vím, že bychom potřebovali aspoň polovinu té hrdosti občanů Israele.

3 0
možnosti
Foto

Ode me velka karma, TomeR^

4 0
možnosti
Foto

děkuji Jene, mám rád tu zem.

1 0
možnosti
PB

P57e91t84r 98B15u41r96i96a40n

20. 4. 2018 15:42

Karma a gratulace do Izraele.

5 0
možnosti
Foto

přidávám se ke gratulaci.

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem Vám karmu. Před časem jsem se začal o Israel zajímat, zejména z obdivu k jejich ozbrojeným složkám a tajné službě, která je ve svém oboru ve světě absolutní špičkou. Slavná CIA by se mohla od Mossadu a jeho odnoží jen učit. Proto jsem začal pátrat i o historii nejen státu Israel, ale i o kořenech židovství jako takového. Přečetl jsem si Starý zákon i Nový zákon, a krom mnoha článků a jiných materiálů, jsem věnoval židovství pozornost i na poli beletrie. V tomto ohledu můžu všem doporučit knihy autora Gordona Noaha, například Poslední Žid, Ranhojič, nebo Šaman. Jedna kniha lepší, než druhá R^

6 0
možnosti
Foto

děkuji a přeji krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

děkuji Vám, Zdeňku, za vizitaci a přeji krásný slunný víkend.

1 0
možnosti
MV

jeste porad jsem nebyl, ale richtuju se na to

a tak nejak mam v sobe pocit, ze to tam budu poznavat i bez toho, ze bych tam kdy pred tim byl

1 0
možnosti
Foto

Marku - 4 hodiny letu, na letišti Ben Guriona si půjčíš auťák a pak je to už jen brnkačka. Dík za návštěvu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 979
  • Celková karma 34,91
  • Průměrná čtenost 2549x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz