Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na blogu je těžké něčím překvapit. Tohle je ten případ a osvěžení. Karma.

8 0
možnosti
PK

100% souhlas. Vystihl jste to jednou větou.

3 0
možnosti
Foto

Spíš je to nevyřčený požadavek, než odhalování.

0 1
možnosti
Foto

Tomáši, považuji Vás za zkušeného ..., ale nemyslím si, že píšete jen pro skupinu svých čtenářů, ke kterým díky stylu jakým píšete, též patřímR^:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji Olčo, za přízeň, ale autorů, které je radost číst je tady naštěstí hodně.

Pěknou neděli přeji.

1 0
možnosti
Foto

Viděno touto optikou,chápu proč někteří blogeři mají až bombastickou čtenost a jiní živoří kdesi na okraji zájmu čtenářstva. Já jsem tak někde uprostřed - nerada exhibuju, spíš nutím ty, kteří jsou vůbec ochotni si můj článek rozkliknout, aby četli mezi řádky. Když to přirovnám k striptýzu, tak většinou cudně poodhaluji pouze kotník, maximálně (když se hodně odvážu) ukážu dokonce i koleno. Ti co mě ale už nějaký ten pátek znají v rámci této velkolepé show (někdy bych ji přirovnala k Ein Kessel Buntes), vědí, že i já (ač plachá a introvertní baculka) dokážu předvést i ucházející plavkové defilé. Škoda, že spousta lidí nemá chuť ani zájem si mne alespoň nezávazně na pět minut rozkliknout - zřejmě nějaké předsudky (?).

Tenhle článek jsem si moc ráda přečetla, Tomáši. Děkuji.:-):-)

4 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, Pavlo. On i kotníček potěší. ;-)

1 0
možnosti
PK

A to klobouk dolů. Jen karma by byla málo. Nejsem na blogu ve skupině pro starší a pokročilé, přesto už se pro mě dost vytratilo kouzlo prvních přečtení. Tvůj dnešní blog mě vrátil na začátek. Něco extra. A to v záplavě blogů a témat je majstrštyk. Jak jsem psal. Karma + smekám pomyslný klobouk.

8 0
možnosti
Foto

Nemusíš smekat, píšeš dobře a dal jsem Ti hlas pro nováčka. Věřím v Tvůj úspěch.

0 0
možnosti
Foto

Perfektní, prostě perfektníR^.

Jen bych dodala, že jsou i tací, kteří vystupují jen proto, aby ukázali, že mají čisté spodní prádlo. A je jen na divácích, jestli budou mít dojem, že tomu tak je.:-)

5 0
možnosti
Foto

Tak to je skvělý dodatek, paní Ortová. R^

0 0
možnosti
PL

Mám rád vaše blogy. Dobře se to četlo i dnes, ačkoliv pointa, je-li nějaká, mi zatím zůstala příjemně utajena. Možná i právě to je smysl čnánku.

1 1
možnosti
PL

oprava: článku

PS: Saamozřejmě karmaR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,87
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám