Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J47a51n 63R14á68ž

5. 4. 2018 17:36

Úvaha o myšlenkových pochodech nemocného doktora mi evokovala představu, jaké myšlenkové pochody musí probíhat při úvahách architekta o podobě vlastního domu v tichém dialogu svých představ jak by jeho dům měl vypadat a znalosti stavu svého konta v bance.;-D

PS. Karma!

2 0
možnosti
Foto

já to mám jak doktor, protože jsem hypochondr:-)

4 1
možnosti
Foto

Nápis na náhrobku hypochondra: "Já vám to říkal...":-)

4 0
možnosti
Foto

Tomáši, přesně tak jsem se dneska potřebovala zasmát. Snad právě proto máme od našeho ostravského ortopeda - protetika doporučení léčit se vždy a se vším lektvarem kterému říká "dech mrtvé milenky", což není nic menšího než slivovice s medem a citronem naředěná 1:1 horkou vodou...

1 0
možnosti
MV

tohle dejchani miluju, Jano

u nas se "dech mrtvy milenky" rika fernetu - a ten ani nahodou!

2 0
možnosti
PL

Fajn článek a happyend se slivovicíR^

1 0
možnosti
Foto

slíva je vždycky happy. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
VV

Hezke cteni, jen bych podotkl ze neni doktor jako doktor a ze u doktora prav to nebude takova katastrofa.

Take jsem byl pred rokem postizenym, kdyz meho HNO postihla srdecni prihoda a ja mel zrovna problemy s uchem.

1 0
možnosti
Foto

Nedávno jste si stěžoval na české zkratky, tak teď přeložíme do češtiny Vaši německou. HNO je česky ORL čili ušní nosní krční.

1 0
možnosti
MS

R^ Daleko horší je, když má zubař opuchlou hubu. ;-D

3 0
možnosti
Foto

I zubař musí občas k dentistovi.

1 0
možnosti
Foto

díky Alžběto, ale nebudeš věřit, psal jsem pravdu.

1 0
možnosti
Foto

Ať je vám cokoli, hlavně ať to brzy přejde :)

4 0
možnosti
Foto

To nejde tak snadno, jak si myslíte, jsem tuplovaný hypochondr.

0 0
možnosti
DV

D63a60v78i66d 15V33l80k

5. 4. 2018 15:06

Tak doktore a co jsi si diagnostikoval tentokrát?;-D;-D;-D

2 1
možnosti
Foto

Nechuť a nevůli vůči několika diskutérům. Já jsem naštěstí mimo podezření.

1 2
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,87
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám