Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Ta rádoby ironizace odpůrců ČT je čím dál trapnější. Zkusil jste se na to alespoň na okamžik dívat očima protistrany? A nemyslím tím očima rusofilů a bolševiků, ale všech těch ostatních, kterým zaujatost ČT taky vadí. Jestli nevíte jak na to, tak vám dám jednoduchý návod:

Představte si, že musíte ze zákona odvádět poplatky na financování politicky zaměřených (záměrně z toho vyjímám všechny ostatní) pořadů na TV Barrandov.

Docela hrůza, co? No a přesně tak se cítí ti, kteří už nechtějí financovat politickou propagandu na obrazovkách ČT, ale ze zákona musí.

38 13
možnosti
Foto

Protistrana...?To je kdo,když to nejsou rusofilové a bolševici.Ti jsou tedy kde?Já je tady vidím semknuté v boji proti ČT,tedy na "Vaší" straně....pokud jste v nějaké protistraně jsou tam s Vámi rusofilové a bolševici,to má být ta "správná" parta....?

12 3
možnosti
VB

Pěkné, ale opravdu není místo používat ironii v nadpisu. Ta vyšší čtenost vyznavačů Parlamentních listů, kteří se nechají nalákat za to nestojí.

2 2
možnosti
Foto

PL se nevyznávají, ale čtou. Já ostatně velmi zřídka. Já jsem věrný blogu indnes.cz, protože nikdo mě nedokáže tak pobavit jako autor tohoto zamyšlení.

3 3
možnosti
FK

Pane Vodvářko, z duše mi hovoříte... :-). Snad jen trochu postrádám zdůraznění (nezastupitelné) role umělců při výchově nové generace, vyzdvihnutí netradičního prolnutí politické elity se vkusnou zábavou (pro tupce: Moravec ve Thaliích) a nastavení zrcadla.

Jsem Vám vděčný, za to, že jste si našel tu chvilku času a zároveň značnou porci odvahy, se kterou jste se pokusil otevřít oči těm, co od televizního vysílání očekávají více. Pobavil jste mě a uklidnil, že zdravý rozum ještě neemigroval z území naší krásné země!

9 2
možnosti
JN

Hodně slabé. I na vás je to hodně slabé.

Pane doktore, on vás někdo platí od kusu?

4 14
možnosti

upíráte názor;-Oa co demokracie vám neříká nic8-o

6 1
možnosti
Foto

Také mne stále krmí tím ,že 20 státu EU vypovídá své velvyslance. Stále mi ale taktně zamlčuje těch sedm které to neudělají.

3 0
možnosti
VR

....to jsou teda potvory;-D;-D

1 0
možnosti
DP

Je zajimavy, ze kdykoliv v drivejsi dobe tisk, ci televize o necem informovaly, tak se v postate nic nedelo. Fotky Topolanka, Necas, nikdy si nepamatuju, ze by si nekdo z nich dovolil takovy utok na media, jako se deje ted. To asi trochu vypovida o tom, jaky charakter ma nynejsi vladni soldateska a jak moc jsme jim uz ustoupili. Misto, aby je vsichni odkazali do patricnych mezi, tak spousta tupych zemanovych jehnat stastne beka.

10 3
možnosti
Foto

Tupá Zemanova jehňata a vládní soldateska? Kam prosímvás na tak skvělé formulace chodíte?

2 1
možnosti
Foto

Zrovna koukám na Moravce ČT 24. Tři hosté včetně moderátora svorně jednosměrně debatují. Není nikdo s opačným názorem. To není debata ale vymývaní mozků. Protože jsem pamětník vymývaní mozků jak nám to předváděli komunisté ,mohu to posoudit. Současná TV 24 to dovedla k dokonalosti.

10 6
možnosti
VR

Zřejmě se to komunistům povedlo dokonale:-)

1 3
možnosti
VF

Trocha ironie nikoho nezabije, ale ten koncesionářský poplatek je vražedný. Já osobně musím platit 0.90 Kč na den.;-O

9 1
možnosti
Foto

Tak tak. A co děláte s těmi uříznutými desetníky? ;-DR^

5 0
možnosti
Foto

Pokud se z ČT nepovalí proruská propaganda bude to pro zdejší bijce proti EU,"kteří určitě nejsou zmanipulováni" špatně,o nic jiného v podstatě nejde....

7 3
možnosti
Foto

Proč by měla? Jen trochu objektivity by neškodilo.

1 2
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,44
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám