Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J88a81k69u75b 62R44o76t88h

17. 3. 2018 10:07

Kdo se tu a tam podívá na komoušské HaNo a přečte si jeho výhřezy, tak má jasno v tom, jaký je Luzar liberál. ;-€

9 1
možnosti
Foto

Vy čtete HaNo? Co to je?

2 2
možnosti
MV

kdepak komunisti, ty sou vytrvali a absolutne bezskrupulozni - udelat z Luzara dozorce nad svobodou slova je jako udelat z Jiriny Svorcove Marylin Monroe...

13 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, pokud bychom dali jednotné vlasy a pominuli oděv, tak nevím, nevím, jak by na tom obě ty krasavice byly.

1 3
možnosti
Foto

Vyslovuji souhlas a připomíná mi to: "... kálely na něj mouchy, tak jsem ho sundal."

9 0
možnosti
Foto

Pokud mne paměť neklame, zákon na ochranu prezidenta Václava Havla jsme tu měli. A pokud jde o svobodu slova, tak právě tady se jí dovolávat působí směšně. Stačí prohlédnout diskuze, jakým způsobem tu uráží diskutéry jedinci, mající svobody a demokracie plná ústa. Nebo kliknout na b u mého jména a přečíst si krátký blog o Romech, který mne vyřadil z titulní stránky a posoudit, zda opravdu obsahem porušuje kodex blogera.

4 3
možnosti
MV

prestante uz bejt ublizenej kvuli nejakymu logu, Jiri, a hodte se do late a diskutujte

ja se na to vzdycky tesim

3 2
možnosti
Foto

Vskutku jde jen o ,,urážku ,,starostenské nohy"? A což takto, VIZ: Odvolací Vrchní soud v Praze opakovaně dospěl k závěru, že použité hrubé výrazy zasahují do osobnostních práv natolik, že pouhá omluva není dostačující satisfakcí. V posledním rozsudku odkázal na českou i evropskou judikaturu, podle které nemůže být cílem kritiky zesměšnění, urážka nebo pomluva.!

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/kriploidni-urazka-soud-cerny-knizak-ct-d9c-/domaci.aspx?c=A170418_104102_domaci_8-o;-)

4 1
možnosti
MV

to by si tedy mel precist i prezident Zeman

6 0
možnosti
TB

Jedná se o logickou návaznost na nesmyslné zákony o "hanobení". Nejdřív zakázali hanobit národnosti, pak sociální třídy, poté Slávisty a teď už i prezidenta. Svoboda slova buď je, nebo není.

5 0
možnosti
Foto

Karma, jak jinak. Já uznávám úřad prezidenta, ten by se hanobit neměl. Ale osoba prezidenta je za mě normální morální žumpa. Ten je ten první, kdo právě ten úřad prezidenta hanobí.

15 1
možnosti
Foto

Myslím, že to je kvintesencí problému.

4 0
možnosti
Foto

I podle Demagog.cz řekl Zeman 346 pravdu a jenom 138 krát se kapánek spletl. Takový úctyhodný muž si zasluhuje soudní ochranu.

1 1
možnosti
Foto

Prez. fce jí má, a je taxativně(zákonem) stanoveno, v kterých případech ne, a to bez ohledu na to, kdo onu fci vykonává;-)

1 1
možnosti
Foto

Omylem jsem dal karmu, aniž jsem článek četl, takže se autorovi omlouvám.

Vím, že pan doktor mě nebude mít rád a asi mi i přičiní nějakou tu diagnózičku a la prezident Zeman.

Nicméně, i přesto si dovolím malou připomínku k nadpisu článku. Vazba, i když je často horší, než výkon trestu, není trestem.

Je preventivním opatřením, které má zabránit v útěku, v pokračování v trestné činnosti nebo v ovlivňování svědků. Tolik vím já, jako právní laik.

5 4
možnosti
Foto

;-D To je velmi úsměvné, jak vy hodnotíte už podle nadpisu. Někdy si dokonce přečtete i perex. Ale podstatné je co nejdříve diskutovat a je jedno o čem a jak. A moc se mi líbí, jak se k tomu bezelstně občas přiznáte ;-D;-D;-DRv

16 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,66
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám