Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I82v56a11n 94M24a12r70e79k

10. 3. 2018 14:21

Mnoho šťastných náhod na jednoho študáka p.Vodvářko.

Nechce se tomu ani věřit, že jste se tou komunistickou houštinou prodral ke světlým zítřkům a ani jste si při tom "neodral uši"?

Takže Vy si vlastně nemáte na komáry ani proč stěžovat . R^

5 8
možnosti
Foto

Můj milý mínusovači Ivane Marku. Chápu, že jste udiven. Ale pokud byste pečlivě četl můj článek, tak byste možná leccos pochopil.

P.S. napovím - poslední odstavec.

6 0
možnosti
OK

O42t82a 56K43i46n95c

10. 3. 2018 13:28

Díky za skvěle napsaný blog. R^ Ode mne máte karmu, ale silně pochybuji, že to pan Petřík pochopí. I kdyby to nějakou náhodou pochopil (ale to by ho musel osvítit duch svatý), tak stejně se nezmění, neboť v jeho schopnostech je pouze ostatní urážet a shazovat, nic víc.

9 0
možnosti
Foto

Oto, jsem optimista. Pan Jaromír Petřík se zhruba 4 roky tu a tam ptá, jak je to možné. Chtěl jsem mu

a/ udělat radost

b/ rozptýlitpochybnosti

c/ ukončit jeho sérii dotazů na můj CV

3 0
možnosti
IM

I77v86a 36M60a67r38k39o72v44á

10. 3. 2018 12:33

Díky Vašemu blogu mi vytanula jedna vzpomínka: V prvním ročníku na střední škole (maturovala jsem 87 - všude jen oficiální "kultura") - jsme s učitelem narazili na Rembrandtův obraz "Batšeba" a on se nás ptal, kdo byla Batšeba? Nikdo nevěděl. A učitel na to: "Cože!? Studenti střední školy nevědí, kdo byla Batšeba?! Znalost Bible přece patří k základům naší kultury!" Nic víc nemusel říkat, a přece to některé z nás nakoplo k tomu, že jsme si Bibli obstarali a začali v ní číst... Dobré dny Vám přeju:-)

2 0
možnosti
Foto

Prima kantor. Betsabé /Batšebu/ je třeba znát. Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

R^Přiznávám, že jsem čekala nějaké mejdanové historky... A zatím cosi podobného, co jsem slyšela od rodičů.

3 0
možnosti
Foto

Kláro, mejdany byly také, ale jsou - aspoň dle mého - nepublikovatelné. ;-D

2 0
možnosti

Tome, můj muž byl také, co by mladý nadějný student, trnem v oku, některým obyvatelům malé vesnice, ve které žil. Když se dostal na gymnázium ( antikomunistická rodina, dědeček zakladatel akce Světlana v roce 48, poté komunistický vězeň, následovaly Jáchymovské uranové doly..) přišel do školy dopis, že nezdraví své spoluobčany, tudíž je nevychovaný a není vhodné, aby studoval tak prestižní školu :)) A navíc, ten děda!

Manžel se učil dobře, odmaturoval s jedničkami a dostal se na VŠ bez přijímaček!! No, hanba! Naštěstí v době, kdy nastupoval v Brně Na VUT, přišel listopad 89, takže vejšku dostudoval. Dnes lituje. Že vystudoval VUT;-D Prý by ho ve finále víc bavila ekonomie...no jo, co už...chudák ;-D

Tome, doufám, že jsi vystudoval to, co Tě po zbytek života naplňuje..:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Mirko, ten život dokáže být barvitý. Jinak samozřejmě dělám to, co jsem dělat chtěl, neměnil bych. Díky za příspěvek a návštěvu.

1 0
možnosti
MM

Přátelům nevysvětluj, ti to nepotřebují, nepřátelé nechtějí pochopit.

I tak Vám karma. R^

12 0
možnosti
Foto

díky, chtěl jsem trochu odlehčit blog.

1 0
možnosti
Foto

Já střední školu dostudoval v 87. Pak jsem i do práce jezdil s pasem v kapse, protože nás bylo 5, kteří jsme chtěli za kopečky. Nakonec se to podařilo jen jednomu z nás a ten kamarád tam je dodnes. Následovala vojna a tam jsem si prožil sametovku trochu jinak, než ostatní v civilu. Následně jsem si doslova užíval, jak byli lampasáci připodělaní, co s nimi bude. Bohužel se nestalo vůbec nic. Ve službě zůstal i soudruh politruk, který nám zapáleně a vehementně tlačil do hlavy ty jejich nesmysly na politických školeních mužstva. Dnes studuje medicínu dcera a říkám si, že ta sametovka alespoň k něčemu vedla. Žádné kádrování a žádné doporučení uličního výboru, který u nás chodil i slepice a králíky po domech sčítat, aby měli soudruzi přehled.

8 0
možnosti
Foto

Jo, pamatuji, jak se soudruzi plížili okolo zdí v tom listopadu 89. Nejspíše měli pocit, že skončí u ní. On totiž jejich třídní boj o tom mluvil.

A politruci, to byla opravdová sebranka, na škole jsme měli jednoho, to byla neskutečná sv...

3 0
možnosti
PK

Ahoj Tomáši, díky za tento pohled do minulosti. V říjnu 1989 jsem byl na školním výletě maturitního ročníku v Praze a díky některým spolužákům mám zážitek ze setkání s disidenty na Kampě. V tu chvíli by mě nenapadlo, že o měsíc později se budou psát novodobé dějiny :-)

Karma

4 0
možnosti
Foto

No buď rád, žes tu dobu nezažil. Ono se to dnes lehce vypráví, ale úplná sranda to zase nebyla. Díky

0 0
možnosti
Foto

Karma, pane doktore, ale myslím, že to máte marné. Petřík vám to stejně neuzná;-D

12 1
možnosti
Foto

Paní Jandová, jak plyne i z mého blogu, jsem věčný optimista. On i Šavel prodělal metamorfózu a jak to dopadlo...díky za návštěvu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 982
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2541x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz