Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tomáši, tak to je a taky asi bude.... ;-) Ale já jsem duší husitka, a tak se v tomhle směru taky vnitřně bouřím...:-) Tobě R^ jelikož jiné řešení teď fakt nevidím...;-)

2 0
možnosti
Foto

Mám rád husitky Tvého typu. ;-)

1 0
možnosti
MD

To ne dopis papezovi, to otevrena agitacni nastenka horlive domovni duvernice ocekavajici kolemjdouciho okresniho tajemnika a jeho slova pochvaly.

Zne jsou uz za nami a do brambor jeste daleko. A tak je treba prostor nejak spravne vyplnit.

2 2
možnosti
MV

uvidime, co Frantisek

ja zas vidim a videl jsem to, cos v blogu popsal

pro me pan Duka ... no ... malo duveryhodnej

4 0
možnosti
MB

Žijeme v přímém přenosu rozpadu hodnot a mravno je považováno za zbytečnou zdržovačku. Pak říkám, že duchovno své místo ve společnosti má a je potřebné. Myslím si, že je i zcela lhostejné, zda se k nejvyšší autoritě - pak přistupuje vleva, zprava, v sobotu - či něděli. Jednu věc však vím 100%, na Hradě žádný Bůh nesedí. Zde naopak, jsou vítáni stoupenci, kteří přicházejí z minulosti a hlavně z leva ! Proč tomu tak je, to věru nevím .. :-)

3 1
možnosti
MD

A krestanstvi je prave ci leve?

2 1
možnosti
LH

Ježíš kdyby neměl dobré vztahy se Zemanem, tak by to nikoho ani nenapadlo. Tohle začíná být normální hon na čarodějnice....

4 1
možnosti
Foto

Ne...to jen hon na normalno...na něco, co by melo být jinak...ale prostřednictvím nekoho se z normalna nejak moc ukrojilo...ta petice treba proto. ..a jinak...Tomáš s honem nezačal.

2 0
možnosti
Foto

Nedavno jsem cosi v tomto duchu nekam napsala....ze by me zajímal ten nějaký mejdan oslav...a že se ale asi u sklenky nebude nikdo ptát na popravy na věznění ....na nijaka přijetí do škol. ..nikdo se asi ptát nebude. Ti...kteří tu náhle melou pojmy havloid a komunista a neomarxista dohromady ...ti, tedy majici vizi upjatou na kapitalisticky východ...kde jim ale zase nevadi popravy a zavírání za vyjádření názoru. .. jsou jediní demokraté v zemi a najednou jim je církev a krestanstvi nabozenstvim. Az temhle nemravnym detinum tento problem pomine, kostel bude stejně sloužit jen jako útočiště před deštěm. Jestli bych něco české televizi dávno doporučila, bylo by to vyhozeni z archivu onoho kdysi vánočního rozjímání s panem Dukou, kde vzpomíná na to, jak seděl s Václavem Havlem. Zpětně vidim jako něco, co posloužilo. ..a posadit si pana kardinála do křesla a chtít jasný postoj...myslim dnes trapná chvilka. Já náhradu mám. ..Václav Malý. Stále stejný. Skvělý. Vám karma ...ten Jágr:)))) a nejen...na závěr hodim hadr...když tu sleduji Jirinky...Libory...a dalsi a další. .nedivim se pak článkům pana Václavka.

5 0
možnosti
Foto

Radko děkuji. Znám několik vynikajících mužů, kteří by byli důstojnými primasy, Václav Malý mezi ně rozhodně patří.

Ale jak píšu, je to v jiných rukách, než těch našich.

Díky za návštěvu.

6 1
možnosti
TB

Tak řekl bych, že je to umělý problém vyvolaný médii. Na tom shromáždění proti panu Dukovi bylo dle fotek tak asi 10 lidí a v médiích o tom už všude psali.....U nás před obchoďákem jsem taky tuhle potkal shluk 10 lidí, ale kupodivu novinář žádný ;-D

6 0
možnosti
Foto

Když pominu, že ta výzva duchovních je z podobného ranku jako ty, která poslaly Miladu Horákovou na šibenici a třeba paní Štěpničkovou do kriminálu, tak spoléhat na Františkův rozumný verdikt, ve světle toho, co v poslední době veřejně pronesl, není úplně nejlepší nápad. Jeho rozumným úsudkem si totiž vůbec nejsem jistý.

4 3
možnosti
Foto

Pane Šťastný včera jste mi neodpověděl. Na jedné diskusi jste uvedl, že EU k nám už importovala fašismus nad únosnou mez. Můžete prosím specifikovat jak se v EU fašismus projevuje, jak ho dostala k nám a jak se projevuje u nás?

Včera jste se vymluvil, že kdybyste odpověděl, tak vám bude příspěvek smazán. Opětovně, jako včera, vám nabízím, abyste mi to tedy napsal na tflaska@seznam.cz, že to rád uveřejním pod svým nickem (s uvedením autora). Včera jste se už neozval. Děkuji.

2 0
možnosti

R^

Dík, Tomáši!

Líbí se mi Tvůj humor a Tvoje věcnost!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobře shrnuté argumenty z obou stran. Já se v tomto problému cítím být nestranným, celkem to jde mimo mě. Ale ten humbuk mě překvapil, dle mě jde v podstatě o nic. Bude Duka, nebo někdo jiný. Zákony nedělá, do médií nepíše, zahraniční politiku netvoří. I tak se zase od rudohnědé soldatesky již spustila dělostřelecká palba.

Ode mě karma, přeji příjemný den, jdu něco vydělat, ale přehánět to nebudu ;-).

4 0
možnosti
Foto

Máte pravdu Tomáši, mne nejvíce na celé věci udivuje ta publicita a zájem lidí, kterým je katolická církev zcela lhostejná.

6 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,96
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám