Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak se říká místně : Fajne ! Jak Vás napadla probůh ausgerechnet Costa-Rica ?;-D

1 0
možnosti
Foto

No dyť o tom píšu. Moje žena má bláznivé nápady. A já už nemám sílu jim čelit.

2 0
možnosti
OF

Ta čokoláda moc vábně nevypadá, ale je tam asi 100 % kakaa. Byla hořká?

A vidím i banány. Ty v banánové republice nemohou chybět .Ale jsou i banánové republiky bez banánů.;-)

1 0
možnosti
Foto

Byla 100%. Hořká. Pak tam začal přidávat různé esence, chilli atd. Fotek z degustace mám hafo, ale nepatří do blogu. Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Nádherná procházka, díky TomášiR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky! Obzvláště ty barvy jsou fascinujícíR^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavlo, ptactvo v Kostarice je kapitola sama pro sebe

1 0
možnosti
Foto

A ten dům se židlema! R^R^R^V

2 0
možnosti
Foto

Tak to je nádhera! R^ Zdá se, že tam byla skoro kosa... Tak zababušený Středoameričany jsem ještě neviděla :-) Udělals mi radost, trpím na tukany. A ta žabka vypadala skoro jedovatě...8-o

1 0
možnosti
Foto

Jo, na toho tukana jsme čekali 2 dny, ale vyplatilo se, předváděl se asi 10 minut.

0 0
možnosti
JS

Děkuji - osvěžilo a potěšilo R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a třeba se jednou vrátíte.

1 0
možnosti
RJ

Pěkné :-) R^

Akorát mi tym chybělo něco z tamního fotbalu. Kostarika jak je malíčká, tak je naopak ve fotbale v posledních letech velmi úspěšná... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Všechno se stihnout nedá....a díky za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Barvy Kostariky krása, Tomáši, moc milé a pěknéR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Super! Nejen destinace, ale i fotky. Tím myslím oko fotografa. Každý nemá nadání vyhmátnout momentku. A zaujalo mě i technické zpracování - rozmazané pozadí apod. Prostě vše super. Čím je to focené?

2 0
možnosti
Foto

Mám zánovní kanón, Tomáši..;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 982
  • Celková karma 35,66
  • Průměrná čtenost 2541x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá a s nikým nesoutěží. Příležitostný herec a dálkový chodec.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz