Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Pane kolego nepřesvědčil jste mne.... Ačkoli vím, že mi bude to všechno chybět, přesto dám hlas panu profesorovi....

20 0
možnosti
Foto

Jako jeden z dalších bodů bych dal ten, že takové panoptikum osobností jaké má k dispozici a které tak pracně shromáždil pan Zeman, tak takové kádry pan Drahoš nesežene, kdyby se snažil sebevíc.

Snad ještě k té atmosféře v Karlíně. To byl nášup! To v předkole (prvním kole) to byla intelektuální nuda, jak se ti kluci k sobě slušně chovali. To včera už chyběl jen Pepek Vyskoč! Či ten známý pokřik ostravských chacharů: Baník ...

Karma!

22 0
možnosti
Foto

taky mne napadl fotbalový Baník......R^

4 0
možnosti
JL

...ale to jsou jen taková zlá slovíčka. My máme prezidenta Zemana přece rádi.;-D

Karma R^

22 0
možnosti
Foto

No právě, vždyť o tom píšu, jen někteří zatím nepochopili.

Díky pane Leinere.

4 0
možnosti
Foto

R^Bingo, Tomáši. Ale neukecal jsi mě, zůstanu u Drahoše.;-D

36 0
možnosti
Foto

Ach jo, věděl jsem, že Tě nic nepřesvědčí.....

2 0
možnosti

R^

Děsí mne, co nemoudrých lidí volí aroganci, hrubost, neomalenost, lež, polopravdu, pomluvu. Jakoby je zpracovaly ty záplavy mailů, co nám všem chodí a vybízí k nenávisti EU, NATO, k nenávisti schopných evropských politiků i českých politiků. Nejhorší je, že jsou lidi tak zpracovaní, že s nimi nelze normálně hovořit!

Při nejhorším budou na podzim nové volby! Snad si pak zvolíme svobodně svého kandidáta...

:-)

6 0
možnosti
TB

A teď snad volíte nesvobodně?8-o

3 1
možnosti
Foto

Zeman není můj šálek čaje, ale TOHLE Vás není důstojné...

11 11
možnosti
Foto

Karmu jsem dal s radostí a pobaven. :-)R^

23 0
možnosti
Foto

Účel splněn. Děkuji.

1 0
možnosti
TB

Do Vás bych to teda netipnul, že prozříte a budete volit MZ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Důvody jsou zcela zřetelné, pane Bryknare.

1 0
možnosti
MC

To si nemyslím. Hrabat máme v Česku mnoho, ale poctivou silnou osobnost jsme si bohužel do presidentské kandidatury nedokázali nevyprofilovat.

0 1
možnosti
MC

omluva sem nepatří

0 1
možnosti
Foto

To ne ale Monology mu jdou. Pozorovali ho dnes do televize a mluvil docela srozumitelně.

I když to byly nesmysly, protože nemá ani potuchy jak by řešil loňskou povolební situaci

4 7
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,68
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám