Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, pane doktore :-)

12 3
možnosti
Foto

Velmi děkuji, paní Jandová.

2 3
možnosti
Foto

J15a23n 89A49n89d69r18l88e

24. 1. 2018 14:03

doktore, sakra, co ten perex! ja se normalne leknul, az ... no tak priste bacha, jo? :-P

R^

9 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, nenapadlo mne, že by z toho někoho mohl trefit šlak. Omluva, Jene.

4 1
možnosti
JD

Jedna věc je zajímavá - normálně na články voličů Zemana neklikám, nečtu je. Jsem už rozhodnutý, budu volit Drahoše a těším se, až to bude za námi.

Ale na tenhle jsem kliknul. Důvodem byla fotografie autora. Říkal jsem si: "Sakra, takovej inteligentní chlap, proč tenhle by volil Zemana? To si musím přečíst." A hle, článek je ironie, což jsem z nadpisu nepoznal.

Čili zjišťuji, že voliče Zemana poznám od pohledu.

16 1
možnosti
Foto

H51a31n29a 63V73l13k31o50v95á

24. 1. 2018 13:51

Pane Vodvářko, Váš článek je vyloženě NUTNÝ.

Protože - já jsem sice rozhodnuta jít k volbám a volit Jiřího Drahoše, protože u Miloše Zemana jsem si vědoma všech jeho lží, trapasů a podpásovek v minulém volebním období - nicméně v první volbě jsem volila Marka Hilšera a Drahoš se mi zdál nemastný, neslaný.

V druhém kole jsem se rozhodla volit, ale NEvolit Zemana a tak to mám rozhodnuté. Minule v prezidentské volbě jsem v druhém kole nevolila a jak to dopadlo....

To je všechno krásné. Ale Jiří Drahoš a jeho družina mi situaci neulehčují a s každým dalším dnem kampaně J. Drahoše, s každým dalším vyjádřením jeho manželky či příbuzenstva, s každým dalším pokusem přiblížit se taktice Miloše Zemana...jsem blíže k rozhodnutí opět nevolit a tím pádem podpořit Miloše Zemana.

Děkuji za článek, připomněl jste mi, že volit musím.

10 6
možnosti
Foto

Pokud hodnotíte kandidáta takhle, tak Vám není pomoci. ;-(

2 1
možnosti
KN

Takový lidský, vřelý, nóblesní, slušný, pozitivní blog, nesmírně moudrý od velmi, ale velmi slušného člověka pana Vodvářky.

PS.

Nedej bože, ať to vyhraje Zeman, ani si nesvedu představit, jaký nenávistný kanál se vyplaví do veřejného prostoru, např. i skrze blogy tohoto autora. Myslím, že posledních 5 let s primitivními nadávkami, červenými kartami, trenýrkami byly decentní čajíček vůči tomu, co nám případně příznivci "pravdy a lásky" nadělí.

6 10
možnosti
Foto

Vzhledem k vašim vyjadřovacím schopnostem /zejména pod články paní Jandové/ nejspíše víte, co znamená vulgarita a nenávist.

Takže díky za vstup.

12 2
možnosti
DV

D48a79v77i64d 29V60l71k

24. 1. 2018 13:48

Tomáši jasná karma. Já se strašně držím zpátky, protože jsem napsal , že už o tom psát nebudu, ale já když vidím tu kampaň proti Drahošovi, co tady někteří vedou a Ti burani včera v tom sále, ta placená klaka v čele s lůzrem Jovanovičem, tak nevím jestli bych neměl vytáhnout do boje:-/:-/:-/

11 0
možnosti
Foto

Aux armées, citoyens...

4 0
možnosti
JH

TomášiR^R^R^!! Ta diskuse má občas komickou příchuť, zejména, když vstoupí emeritní konfident. !!R^R^R^!!

8 2
možnosti
Foto

Také jsem potěšen, zejména jeho širokými etickými znalostmi

1 0
možnosti

Jasná karma, ty důvody pro Zemana jsou jasné. Že jste je nepochopil a děláte z nich negativa - vaše smůla. A jen tak na okraj, nějakou dobu jsem přemýšlel, proč jsou ty vaše příspěvky tak "stiff", nemotorné a vlastně trapné. Je to proto, že se o humorné, sarkastické a ironické psaní pokouší ten, kdo humoru v sobě nemá ani za mák.

Zeman![>-]R^

2 14
možnosti
AR

Šikovně napsáno;-DR^R^

10 0
možnosti
  • Počet článků 977
  • Celková karma 34,76
  • Průměrná čtenost 2554x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám