Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připíjím nejen Vám na spoustu protidementních příspěvků i v Novém roce :) A mám dojem, že žití v dlouhodobém vztahu tak rozdílných stvoření jako je muž a žena bojuje s tou demencí, už z toho faktu, že pokud bojovat nebudeme, mohlo by to skončit zabitím jednoho z nás (převážně muže) :D. Ono nás to vlastně udržuje ve střehu a duševní čilost...:-)

2 0
možnosti
ZO

Asi jsem výjimka: vařím si a tloustnu. Demenci si netroufám hodnotit.

1 0
možnosti
Foto

A není to vše dohromady demolice?

1 0
možnosti
KT

Ovšem tehdejší sovětské vědce, vystřídali dnes vědci britští.

1 0
možnosti
Foto

Tak na jasnou mysl! Cink, cink. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, nápodobně, ať se Vám daří...

0 0
možnosti
MB

Manželství záhadou jest ! Na svařování, řízení auta ... je školení. Zde nic ! Je vůbec normální - prožít celý život s neznámou osobou ? Ještě by bylo dobré, kdyby se ti dva před tím snad znali . Již jsem odžil přes tři desetitelí a tu jsem byl odhalen - dcerou ! Tvrdí mi, že ženu neposlouchám ! Myšleno vyhovuji, ale nenaslouchám. Za léta jsem zjistil, že žena má jakousi stálou potřebu - cosi sdělovat. Mazaně vypnu uši a synchronně dokonce pokybuji hlavou - budí to důvěru ! Zjistil jsem, tak se dá bezkonfliktně žít. To vše do doby, až občas zazní to její - Tak proč jsi tam nebyl ? Aha, v té kadenci sdělovaného , zřejmě bylo i cosi určujícího ! Už mi to i prochází , ale reakce zde - Vánoční dárek - Harmonická kombinace Gingka a Magnesia - údajně na paměť :-) + Proenzi 3 Plus ! Cítím se ohrožen ! Asi bych měl taktiku změnit a dokonce ještě někam i chodit ...:-) (dcerka v lékárně) ... Přeji, vše dobré !

6 0
možnosti
KT

Musíte občas tou hlavou i zakroutit, monotónní přikyvování je podezřelé.

3 0
možnosti
Foto

J14a58n54a 97M88a13j46o84v70á

31. 12. 2017 2:12

"Pan vajíčko se mohl ukloboukovat" - já se z vás, Tomáši, pominu :-))).R^

3 0
možnosti
KT

Jako dlouholetá vdova už dementní jsem, tak co nadělám. ;-DBudu holt dementně pokračovat v životě i v dalším roce a hloupě si myslet, že život je krásný.:-)

3 0
možnosti
BG

A musí to být opravdu manželství? Nestačí mít "jen" partnera? :-)

0 0
možnosti
KT

Nestačí, budete ale dementní jen částečně.;-D

2 0
možnosti
VF

A já si říkám, proč to se mnou jde s kopce - nejsem vdaná. Teď už to nezachráním.

Demence, nedemence. Pohodový a šťastný rok 2018 !:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 34,76
  • Průměrná čtenost 2557x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám