Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D80a31v10i37d 46V37l55k

11. 12. 2017 14:15

No to teda, na třetího milovníka bych tě pořád ještě viděl;-)

4 0
možnosti
MB

Po přečtení sdělovaného, se mi rozzářil úsměv, že je opět naplněn můj bonmot - Každý jednou umřeme, je otázka , jak se chceme znemožnit ! ... :-) Místní obec blogerská - jsou zde lidé, kteří mají své přesvědčení a tak brlblají nahlas, (písemně). Má to svá pravidla ... U toho herectví nevím, asi je třeba být obdařen. Maskou to nebude - viz J.Gabin - pak český J.Hrušínský. Hraje přesvědčivě tím, že nehraje .Je pořád svým a tím přitahuje. Pak ano, i prkna přitahují a znamenají svět - Co by ovšem herci dělali, kdyby nebyli vidět ? Pak ten osvětlovač je důležitějším ! Toť významná role ! Osvětlovat se dá - pak i zde, těším se na Váš další osvit ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Pokusím se dále cosi osvětlovat.....díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

;-D u mě jen ten rozdíl, že jsem po tom netoužila.

Když jsme ve škole hráli pohádku "O veliké řepě" za tabulí se zvířátky na špejli, "kočičku" mé výroby ještě tolerovali. Ale "mňau, mňau, já vám pomůžu" musel za mě přednést pejsek... ;-)

5 0
možnosti
Foto

Život je samá komplikace.....;-D díky za nákuk.

2 0
možnosti
  • Počet článků 978
  • Celková karma 35,15
  • Průměrná čtenost 2552x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám