Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak se dívám, že pan autor neunesl kritický příspěvek

1 1
možnosti
VV

Opravdu byl jen kriticky?

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JT

J54i10r77i 48T60i61c65h73y

27. 10. 2017 17:11

Cetl jsem svedectvi a velmi jsem sympatizoval s Pavlem Tigridem. Co se tyce odsunu Nemcu, byla to jedna z nejzavaznejsich udalosti v ceske historii za poslednich 1000 let.

3 0
možnosti
Foto

Je to hodně složité. Dá se do jisté míry pochopit onu vlnu nenávisti Čechů vůči nacistům, nicméně hrůza byla v tom, že největšími mstiteli byli lidé, kteří buď kolaborovali, nebo v lepším případě seděli oněch 5 let okupace doma a drželi ústa.

Každopádně díky za návštěvu a přeji pěkný víkend

4 0
možnosti
JL

Mate velkou pravdu a ode mne velkou pravdu pane Vodvarko. Vzdycky kdyz slysim jmena Havel a Tygrid prijde mi na mysl porovnani s prezidentem nynejsim a jeho kamarilou. Havel mel kol sebe lidi jako P. Tygrid, K. Schwarzenberg sympatizujicimi se Zapadem, kdezto nyni Zeman nasloucha radam neproverenejako Mynare, Nejedleho napojenymi na a Lukoil a Moskvu. Co bude dal, co od nich cekat?

8 0
možnosti
Foto

Myslím, že to bude už jen pár měsíců...:-)

0 0
možnosti
LB

Vzpomínám, jak jsme v devětaosmdesátém poslouchali s uchem přilepeným k rádiu hlas Pavla Tigrida, když na SE četl na pokračování Kapesního průvodce inteligentní ženy po vlastním osudu. SE byla rušená, takže jsem zaslechla asi tak každé páté slovo, ale i tak to byl zážitek.

A pak čas oponou trhl a Pavel Tigrid podepisoval své knihy v pražském Odeonu, kde jsem s chutí vystála nekonečnou frontu. A za to krátké setkání s tímto úžasným člověkem jsem nesmírně vděčná.

Moc tu chybí!

5 0
možnosti
Foto

souhlasím. a děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
DS

Děkuji, Tomáši. Také mi chybí... on, ale i jemu vlastní čistota, morálnost, nadhled a neochvějný životní postoj... tolik cizí a na hony vzdálené všem současným politikům.

4 0
možnosti
Foto

Je to tak Dášo, zoufale chybí rozumné slovo a nadhled.

2 0
možnosti
JH
OK

O34t46a 51K96i28n31c

27. 10. 2017 14:49

Díky za vzpomínku. R^ Ode mne karma.

5 0
možnosti
Foto

Diky unave jsem vzpominku na pana Tigrida vecer nenapsal a jsem za to rad protoze bych to neumel udelat tak jako vy. Dekuju a karma.

3 0
možnosti
Foto

Přeháníte, Martine, a děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

Opravdu se rádo stalo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 979
  • Celková karma 34,78
  • Průměrná čtenost 2549x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá, s nikým nesoutěží a nepotřebuje tím pádem nad nikým vítězit. Příležitostný herec, nejčastěji v roli starého, protivného Žida.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz