Diskuse

Návštěva

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tomáši, četla jsem to jedním dechem a načisto se do toho vžila. Krásně napsáno, děkuji TiR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší. Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý příběh, takový tajemný a zároveň pravdivý. Co po nás zbude, až my tady nebudem?

:-)R^

1 0
možnosti
MB

Klasická otázka s jednoduchou odpovědí ! Používám, když mne navštíví Jehovisté ! Hmm, vidím, že se nějak trápíte - čím vám mohu pomoci ? Replikují Matouše, vše je špatné, nutno se spasit ... Já říkám, ale vždyť jsme nesmrtelní ! Je to v těch dětech - jejich výchově, ty zasazené stromy za zahradě plodí a i ten RD stojí ! :-)(Mj., zhruba tak odpověděla M.Horáková z cely ! Nermuťte, budu s vámi - na lukách, na polích ... Vrátím se k vám ve vašem synovi, dceři. Já čuměl - doporučuji k počtení, neuvěřitelná mravní síla ženy) ! ...

3 0
možnosti
  • Počet článků 979
  • Celková karma 34,91
  • Průměrná čtenost 2549x
Idealista, který věří, že lidé jsou v podstatě slušní. Nejpodstatnější jsou lidské vztahy, vše ostatní je pomíjivé. Rentiér, který se prací už jen baví, který nikam nespěchá, s nikým nesoutěží a nepotřebuje tím pádem nad nikým vítězit. Příležitostný herec, nejčastěji v roli starého, protivného Žida.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené blogy

  • L.A.Sulovská
  • Vladimír Gottwald
  • Jan Pražák
  • Lubomír Stejskal

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

  • www.blogosfera.cz